Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken farge har dere valgt?

Startet av Myrknir, mandag 15. januar 2018, klokken 21:50

« forrige - neste »

Myrknir

Utvalget av farger er noe begrenset. Ser ikke helt hvorfor noen farger kommer eksklusivt til hybrid / electric.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

Zimon

Vurderte Aurora Silver, men ble en Marina Blue i stedet. Dette pga at forhandler hadde en som var satt i bestilling (sikker avbestilt av en annen kunde eller noe) og jeg tok den over + de hadde en Marina Blue i Hybrid utgave til utstilling og likte den fargen veldig bra.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Myrknir

Jeg kunne fått en i feb/mai som var blå. Men når jeg først ville ha ny-ny bil så ville jeg ha akkurat det jeg ville ha av utstyr / farge. Så da får jeg den ikke før til høsten..
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

EspenM3

Sitat fra: Myrknir på tirsdag 16. januar 2018, klokken 20:40
Jeg kunne fått en i feb/mai som var blå. Men når jeg først ville ha ny-ny bil så ville jeg ha akkurat det jeg ville ha av utstyr / farge. Så da får jeg den ikke før til høsten..

For bestillinger som legges inn nå er også fargen "Fiery red" tilgjengelig.

ProsjektX

Fargeutvalget på Ioniq er veldig trist, så måtte velge hvit. Hadde Fiery Red eksistert når jeg bestilte hadde jeg nok tatt den. Synes de andre fargene er veldig diffuse og passer ikke i det hele tatt
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Zimon

Jeg syntes at blå så litt kjedelig ut på nettsiden (og ja skjermen på pc'en min er kalibrert), men når jeg så en plug in hybrid i Marina Blue på BNH Økern så ble jeg positivt overrasket. Så andre farger kan overraske også, selv Phoneix Orange som stod utstilt så ok ut på nært hold, men synes den blir litt for oransje på avstand for min smak.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Arnt

Valgt og valgt, de hadde polar hvit for levering innenfor normal levereingstid så det ble hvit. Folering fremme og bak samt mørke ruter bak så blir det en fin bil :)

Masto

Sitat fra: Arnt på søndag 21. januar 2018, klokken 12:26
Valgt og valgt, de hadde polar hvit for levering innenfor normal levereingstid så det ble hvit. Folering fremme og bak samt mørke ruter bak så blir det en fin bil :)
Er det foliering af "plastiknæsen"? Nogle billeder du kan dele? Jeg har selv bestilt i Aurora Silver kun fordi jeg synes den farve passer bedst til plastiknæsen - havde ikke tænkt på foliering... ;D
Hyundai Ioniq Premium 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA