Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chevrolet Bolt EV selges. (Opel Ampera)

Startet av Bybil entusiast, søndag 14. januar 2018, klokken 23:31

« forrige - neste »

Bybil entusiast

Chevrolet bolt EV selges
Premium
Skinn seter
360 ryggekamera
Vinterhjul
Blå
Pris 375000
Bilen er importert fra usa.
Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

elekTrond

Og denne er hvor gammel, og har gått hvor langt som helst? Hvilket modellår er det?
'13 Mjau

Bybil entusiast

Bilen er kjørt 4754 km.
Reg i norge oktober 2017.
Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

Bybil entusiast

Understellsnr ender på 18.
1G1FX6S05H412818
Det tror jeg betyr 2018 modell.
Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

ThomasD

H betyr 2017-modell. De siste tallene er løpenummer.
'23 Skoda Enyaq iV80x SportLine
'17 Hyundai Ioniq electric

Bybil entusiast

Flott. Da er det bekreftet at det er en 2017 modell.
Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

Hansi

Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

jj44nn

Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Bybil entusiast

Bilen har hurtiglading type 1.
Jeg har bilder, men finner ikke noe sted her hvor de kan lagres. Send melding på 90029200. Så skal du få bilder.
Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

Porsgrunn

Sitat fra: Bybil entusiast på torsdag 18. januar 2018, klokken 17:16
Bilen har hurtiglading type 1.

Som du nok bør gjøre kjøper oppmerksom på at ikke er kompatibel med type 2, som brukes i Europa. Kjedelig å ende med et erstatningskrav for manglende og villedende informasjon.

I Norge og hele resten av Europa betyr type 1 at bilen kun kan saktelades med vekselstrøm.

Elmo

Sitat fra: Bybil entusiast på torsdag 18. januar 2018, klokken 17:16
Jeg har bilder, men finner ikke noe sted her hvor de kan lagres.

Du bruker "Vedlegg og andre alternativer"  - se bildet.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Bybil entusiast

Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

moderator 2

Bare for å oppklare

Bilen leveres med hurtiglader-kontakt type1. Dette er CCS sin hurtigladeplugg i USA, men pluggen passer ikke fysisk i europeiske hurtigladere.

Det er mulig å kjøpe en overgangsadapter. Selger av bilen har henvist til en adapter fra Kina som kommer på ca. 18.000 inkl. frakt og mva. Det er da viktig å være klar over at disse overgangsadapterne ikke på noen som helst måte er godkjent av GM eller hurtigladeoperatørene. Om de er CE sertifisert av produsenten og dermed lovlig å bruke går heller ikke frem av siden til alibaba. Produsenten Sentec er en kjent kinesisk produsent av utstyr og ladestasjoner til elbil.

Det er forøvrig flere som jobber med løsninger for å skifte ut selve kontakten i bilen, til å passe europeiske hurtigladere.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Bybil entusiast

Du Lars.
Det provoserer at du kan sette en pris på en overgang ladekabel som ikke stemmer med virkeligheten.

Hvilken rolle har du i dette ? Hvorfor sletter du ikke innlegg som er feil, og fyller på med feil informasjon ?

Er du og PORSGRUNN samme person ?

Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

Bybil entusiast

Det står at denne overgangen er både iso og CE godkjent. Hvilken rett har Lars Administrator til å antyde at det er feil ?

Citroen Czero solgt
Nissan Leaf
VW Golf Eelectric solgt
Mercedes B electric

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA