Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hydrogen er framtida, danker ut batterielektrisk!

Startet av THE, tirsdag 09. januar 2018, klokken 13:09

« forrige - neste »

Ferry

Sitat fra: THE på fredag 06. april 2018, klokken 13:44
Mercedes GLC F-cell prototyp. 50 km elektrisk rekkevidde, sannsynligvis max 11kW lading ut fra informasjon om ladetid i artikkelen. Ca 400 km rekkevidde på H2.

Fin-fin bil til hytta på Geilo. Helgardering på rekkevidde- og ladeangst. Ikke bare går du tom for dyrt hydrogen, men du må lade tregt i tillegg.

doldis1

Sitat fra: Ferry på fredag 06. april 2018, klokken 14:29
Sitat fra: THE på fredag 06. april 2018, klokken 13:44
Mercedes GLC F-cell prototyp. 50 km elektrisk rekkevidde, sannsynligvis max 11kW lading ut fra informasjon om ladetid i artikkelen. Ca 400 km rekkevidde på H2.

Fin-fin bil til hytta på Geilo. Helgardering på rekkevidde- og ladeangst. Ikke bare går du tom for dyrt hydrogen, men du må lade tregt i tillegg.

:D :D Helgardering ! Ikke ofte man får både i pose & sekk nåfortiden... ;)


doldis1

Ting skjer, noen som har tanker om hvorfor Nikola tilbakebetaler depositumene ? Kan dette være NOE annet enn at de vil slippe å gjøre rede for hvor mange kunder som trekker bestillingene sine ?

https://electrek.co/2018/04/06/nikola-motor-takes-swipe-tesla-semi-refunds-deposit-electric-hydrogen-truck/

Espen Hugaas Andersen

Kan være at noen i ledelsen ser at det kan gå mot konkurs, og de ønsker ikke at kundene skal bli skadelidende.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

MrOtto


Espen Hugaas Andersen

Ca null sjanse for at Tesla går konkurs, spesielt med de siste ukers forbedring i produksjonstakten til Model 3. Og Tesla Semi er ikke en svindel. Hva får deg til å tro det?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

emurof

Kan du forklare hvorfor Tesla skulle gå konkurs, og hvorfor Semi er svindel, MrOtto?

Øyvind.h

Sitat fra: emurof på søndag 15. april 2018, klokken 13:08
Kan du forklare hvorfor Tesla skulle gå konkurs, og hvorfor Semi er svindel, MrOtto?

Han bare troller.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

emurof

Det er sikkert ikke så greit hvis man har investert i hydrogen-aksjer og ser at det går Hindenburg-veien :laugh:

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Jejl

#101

Dette må vel være en plass på top-10 listen av historiens mest idiotiske søksmål.

https://www.motor.no/artikler/saksoker-tesla-for-16-milliarder/

doldis1

Sitat fra: Jejl på onsdag 02. mai 2018, klokken 19:01

Dette må vel være en plass på top-10 listen av historiens mest idiotiske søksmål.

https://www.motor.no/artikler/saksoker-tesla-for-16-milliarder/

Trolig forsøker Nikola å vise investorene sine at de gjør alt i sin makt for å redde stumpene, i tillegg er ikke timingen på denne "nyheten" tilfeldig og opplagt verd noen $ ..


MrOtto

#104
Sitat fra: emurof på søndag 15. april 2018, klokken 13:08
Kan du forklare hvorfor Tesla skulle gå konkurs, og hvorfor Semi er svindel, MrOtto?

Les regnskapet.
Spesifikasjoner for Tesla Semi er basert på teknologi som ikke finnes og Tesla bare antar at dette er noe som de vil løse før de skal leveres til kunder. Tesla semi er bare en utopi på en 3D-fremvisning.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA