Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

KIA Soul 2018 navigasjon

Startet av Ramnes, tirsdag 26. desember 2017, klokken 18:58

« forrige - neste »

Ramnes

Jeg tok ut SD kortet før jeg startet opp bilen i dag, og da ble jeg faktisk litt overrasket for det finnes ikke navigasjon om ikke SD kortet står i og fungerer. Når jeg satt det tilbake når bilen var startet opp så restartet anlegget og navigasjon var mulig igjen.
Dette viser at .apk filen på SD kortet starter med bilen, og at den ikke tar hensyn til versjon. Fildatoen på filene på mitt SD kort er 05.12.2016. Utfordringen er at hele installasjonen på SD kortet er på 11+GB. Om noen i nærheten av Langhus har en nyere versjon er jeg klar for å prøve.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Hyundai/Kia har her laget en lukket Android versjon som det ikke går å installere egne programmer på. Skulle heller sett at den var en helt ordinær Android versjon med begrenset tilgang til vitale funksjoner som jeg har i min Golf med anlegg fra www.graviton.no .


Jørn

Ramnes

Utrolig, dette innlegget har jeg slettet 3 ganger og fått bekreftet at det er slettet. Men det er det jo ikke.
Jørn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA