Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

God lesing om Kona i NCAP test

Startet av Ramnes, tirsdag 19. desember 2017, klokken 16:32

« forrige - neste »

Ramnes

Jørn

HPSE

Ja da er det bare å vente på prisene. Men håper de venter et par uker så eg får med meg agrol rabatten :D
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

bno

Sitat fra: HPSE på tirsdag 19. desember 2017, klokken 22:22
Ja da er det bare å vente på prisene. Men håper de venter et par uker så eg får med meg agrol rabatten :D

Ved å melde seg inn i agrol er det en vis tid innen man kan få rabatten. Hur ?

HPSE

Man må ha vært medlem i 2 mnd minst før kontrakt signeres. Og så må kontigent være betalt.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

bno

OK Takk for info. :+1: Da er det å hive seg rundt her vel. Kø nr. 23x

HPSE

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

AmocoCadiz

Gjelder Agrol rabatten for elbilen av Kona også, mange har ikke rabatt på elutgavene?

jodd

Vet ikke om rabatt er styrt av forhandler eller importør, men når jeg spurte min forhandler om Agrol fikk jeg følgende svar:
"Elbiler som er leveringstid på har vi ikke gitt noe rabatter på."

Jeg har derfor ikke tegnet medlemsavtale. Ettersom jeg har kjøpt et par biler der de siste årene og har et godt kundeforhold, satser jeg på å forhandle meg til en god deal. Time will show.....
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

HPSE

man får rabatt på Hyundai Ioniq EV. Sjøl om det er leveringstid på den... Så regner med (håper) det også blir rabatt på Kona. Er jo snakk om en del tusen i besparelse. På Ioniq var det 4%
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Crown

#9
Sitat fra: jodd på onsdag 20. desember 2017, klokken 07:22
Vet ikke om rabatt er styrt av forhandler eller importør, men når jeg spurte min forhandler om Agrol fikk jeg følgende svar:
"Elbiler som er leveringstid på har vi ikke gitt noe rabatter på."

Jeg har derfor ikke tegnet medlemsavtale. Ettersom jeg har kjøpt et par biler der de siste årene og har et godt kundeforhold, satser jeg på å forhandle meg til en god deal. Time will show.....

Det er jo ikke forhandler som gir rabatten med Agrol-avtale, så nok et random svar fra en selger :-)

EDIT: For å si det slik, da jeg kjøpte Leafen ville jeg prøve meg uten å si fra om Agrol-avtalen. Jeg kjempet meg til en rabatt på 3000 kroner, alt over det så gikk de i tap sa selger. Så kom jeg med Agrol og fikk 40.000 av prisen, da var det 15% rabatt.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

bno

Da er jeg blitt medlem av Norsk Bondelag endelig ....

Ramnes

Kan noen forklare oss uinnvidde hva denne Agrol avtalen er og hvor den eventuelt er gyldig i kongeriket Norge?
Jørn

Goggen123

For Nissan, har man nettopp utvidet medlemstid til 12 mnd før man får rabatter fordi folk har misbrukt dette. Blir vel fort sånn for Hyundai også slik dere holder på.

Crown

Sitat fra: Ramnes på onsdag 20. desember 2017, klokken 12:56
Kan noen forklare oss uinnvidde hva denne Agrol avtalen er og hvor den eventuelt er gyldig i kongeriket Norge?

Gjør et søk i forumet, eller på google, det er skrevet mengder om det. Det er en medlemsavtale for medlemmer i visse organisasjoner f.eks. Norges Bondelag.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Ramnes

Fant det når noen nevnte NBL, så her er linken så alle slipper å lete :-)

https://agrol.no/avtaler/bil

Jørn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA