Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

De nye fargene til eGolf

Startet av HelectriC, fredag 15. desember 2017, klokken 22:51

« forrige - neste »

HelectriC

Jeg leter etter bilder på de nye fargene man kan få på eGolf. De datarenderingene i konfigurasjonen føles veldig virkelighetsfjern. Den nye blå, grøn, brun/svart, mange forskjellige vit/sølv varianter.
Så bare hiv in bilder i denne tråd :)
ioniq 5

Apache

Jeg ga opp og gikk i butikken og sjekka der, pluss jeg var mere våken i trafikken for å se e-golf med de farge varientene jeg ville ha.

Kenneth Sørum

Hvit leaf 2012 som pendlerbil
Hvit Volvo v60 r-design 2012 som konebil

HelectriC

ioniq 5

vbl

Jeg valgte Peacock Green Metallic som er den etter min mening minst kjedelige fargen tilgjengelig. Hadde kanskje valgt Black Rubin (brun) om den hadde vært metallic, men ville ikke ha noe dørgende kjedelig som svart, hvit eller grått.

Er meget fornøyd med grønnfargen, utrolig fin i sollyset kanskje litt mørk når det er mørkt ute og i forhold til skitt men angrer ikke.

Dere får unnskylde det dårige bildet (MMS-bilde), er det eneste jeg har.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA