Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger revaen for 500kr

Startet av dragehest, fredag 15. desember 2017, klokken 16:12

« forrige - neste »

dragehest

Ønsker og selge revaen min, ser om det er noen entusiaster her før jeg prøver på finn. .Den har vært i daglig bruk frem til forrige uke. Nye batterier i 2015, fortsatt ca 40km sommerrekkevidde, 20km nå på vinteren.

2008modell med 53k på telleren

Den har sluttet å lade, tror det er fordi kjølevifta har sluttet å gå, den vifta har bråket lenge. Bilen vil ikke lade om ikke det er et pulssignal fra viftene. Tidligere eier byttet en annen vifte.

også  webasto som ikke fungerer

nye sommerdekk og vinterdekk i år

befinner seg på gressvik i fredrikstad

pris? Ca 500kr


lastve

Hei.
Om du ikke har fått solgt bilen din enda, så kan jeg godt tenke meg å kjøpe den. Jeg har selv en Reva 2008 modell. Denne fikk jeg av forrige eier mot at jeg kom å hentet den..

Mvh Lasse
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

dragehest

Ingen andre har meldt sin interesse enda, du kan godt få den til oppgitt pris om du vil

Josba


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA