Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla APP - no vehicle linked

Startet av Espelectric, tirsdag 12. desember 2017, klokken 14:06

« forrige - neste »

Espelectric

Hei

Flere som har fått problemer med appen i dag?
Måtte plutselig logge meg inn men den sier at det ikke er noe kjøretøy linket til min konto.
Har resatt passord og app / telefon.....

Antok at det var server feil hos Tesla så ventet et par timer og testet igjen men samme greia.
Noen andre tips å prøve i slike tilfeller?
X75D (85kWh)

Brede

Jeg måtte også logge meg inn på nytt i appen i dag, men fungerte som normalt etter det.

Vhagar

Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Espelectric

Er i kontakt med Tesla for fjerde dag på rad nå. De har rotet til noe så status på bilen er feil men de klarer ikke å rette opp i det. Typisk at de skulle få dette til akkurat de dagene der er snø og minusgrader og man absolutt har behov for appen....
X75D (85kWh)

aasmd

#4
Min kutta ut for ett par timer siden. Virker ikke ennå.

mxrch

Sitat fra: Espelectric på fredag 15. desember 2017, klokken 15:34
Er i kontakt med Tesla for fjerde dag på rad nå. De har rotet til noe så status på bilen er feil men de klarer ikke å rette opp i det. Typisk at de skulle få dette til akkurat de dagene der er snø og minusgrader og man absolutt har behov for appen....

Har dette blitt løst for deg? Jeg opplevde samme på lørdag kveld og det fungerer fortsatt ikke. (no products linked to tesla account)


Espelectric

Hei

Ja, dette ble løst etter ei lita uke. Var nok et spesielt tilfelle dette for det var skjedd noe kluss med betaling / pris etc så bilen var plutselig registrert som ikke levert selv om jeg hadde hatt den i 3 mnd og så var det ikke bare bare å få det på stell igjen.....

Typisk så sammenfalt perioden der jeg ikke hadde tilgang med APP med årets vinter på sørvestlandet med snø og kulde...... Murphys law!
X75D (85kWh)

Øggen

Andre som har lagt merke til at det står "heating" sjølv om bilen skal kjøles ned??
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA