Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det trygt å handle bildeler på nett hvis man har elbil?

Startet av MarteJenta, mandag 11. desember 2017, klokken 12:52

« forrige - neste »

MarteJenta

Hei! jeg vurderer å lease en Tesla, men det finnes andre alternativer og brukte elbiler er det jo mange av. Jeg har kikket en del på finn.no og finner mange jeg liker, det eneste jeg er redd for er hva jeg skal gjøre hvis noe blir ødelagt. Det er jo veldig vanlig at det skjer noe med bruktbiler og jeg har alltid hatt mange kostnader på de jeg har kjøpt tidligere. En av bilene jeg har sett på hadde et defekt ryggekamera. Jeg kikket på nett og fant dette https://www.eurodel.no/catalogsearch/result?q=Ryggekamera&searchby=product men er veldig usikker på hva jeg kan forvente når jeg handler ting som dette på nett. Er det noen som har noen tips?

E_S

Akkurat det du poster der er jo ryggekameraer til ettermontering, ikke reservedeler/erstatninger for originalmonterte..
:)

Jeronan

Any Tesla Model S in Norway should still be within the 5 year warranty period, so a defective rear camera should be fixed under warranty.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA