Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Video 2017-12-01: Hyundai Kona Live Reveal @ Motor Trend Channel

Startet av elekTrond, lørdag 02. desember 2017, klokken 14:09

« forrige - neste »

elekTrond

Julekalenderluke #1:  :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=RGzAQb2DuY4


Motor Trend Channel Published on Dec 1, 2017 - 17 hours ago ...

Hyundai enters the small SUV market with the all-new Hyundai Kona which was revealed live at the LA Auto Show.
'13 Mjau

Electricity

Huff...jeg klarer bare ikke å like designet på den saken der....

Amatøren

Jeg synes den ser OK ut!

Kunne vært kandidat hvis den hadde fått 4WD.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Thorbjørn Hellehaven

Tydelig at den presentasjonen ikke er rettet mot norsk marked. Snakker om 1.6l og 2.0l, som ikke finnes her. Sier ikke noe om 1.0l som er her, heller ikke EV som jeg tror de fleste her er mer spent på. Det eneste jeg fant interessant var snakk om en app, kan vi håpe at det blir appstyring av klimaanlegg?

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: Thorbjørn Hellehaven på torsdag 07. desember 2017, klokken 09:52
Tydelig at den presentasjonen ikke er rettet mot norsk marked. Snakker om 1.6l og 2.0l, som ikke finnes her. Sier ikke noe om 1.0l som er her, heller ikke EV som jeg tror de fleste her er mer spent på. Det eneste jeg fant interessant var snakk om en app, kan vi håpe at det blir appstyring av klimaanlegg?

Ikke hold pusten angående appen. Hyundai har app til Ioniq levert i the US of A, men ingenting for Europa. Og det ser ikke som om noe kommer til å skje med det første heller, da det er veldig stille rundt temaet.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

brako79

Sitat fra: Amatøren på lørdag 02. desember 2017, klokken 20:18
Jeg synes den ser OK ut!

Kunne vært kandidat hvis den hadde fått 4WD.

Den fåes i 4WD ryktes det, men da må du på fossilt og importere den sjøl.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA