Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feilinformert iforhold til utlevering

Startet av Chisnate, lørdag 02. desember 2017, klokken 11:10

« forrige - neste »

Chisnate

Hei!
Flere som har fått kontra beskjeder fra Tesla iforhold til ting med leveranse?
Bestilte bruktbil fra tesla.com og fikk beskjed om at jeg kunne enten kjøpe originale vinterdekk hos dem for en stiv pris, eller kjøpe andre felger og dekk og så kunne de legge om.
Nå når det kommer til stykket og bilen begynner å bli klar for levering får jeg beskjed om at de ikke kan gjøre dette likevel, greit at de ikke vil legge om andre sine produkter osv, men det må da være mulig å gjøre dette mot et tillegg i pris. Tok opp dette temaet og fikk beskjed om at jeg kunne returnere de jeg har kjøpt og så kjøpe av de gamle felger til en god pris  :o Opplever egentlig null hjelp iforhold til feilinformasjon fra deres side, så nå må jeg ta ut en bil med sommerdekk på -5 grader og snø...  Måtte få ut litt frustrasjon her...

Jeronan

This is why it's so important to get everything in writing! Everything!

This way they cannot suddenly back track and drop the costs / problems on you.

I see this time and again sadly. I learned my lesson the hard way long ago.  :(
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA