Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan stopper man info

Startet av Kejsermad, torsdag 30. november 2017, klokken 12:04

« forrige - neste »

Kejsermad

Hvordan stopper man info om serviceinterval i display og kan man fjerne info om 12 volt battery workshop?

aageaasved


Kejsermad

Mest af alt fordi at det er irriterende at se på og irrelevant da jeg ikke ønsker at køre bilen til service nu og mit batteri intet fejler...

jonrb

Har ikke testet selv, men har funnet denne:

Resette serviceindikator:
- Hold inne 0,0 knappen og sett på tenning.
- Bekreft resett av serviceindikatoren.
VW e-up! 2014
VW e-Golf FL 2017
Venter på ID BUZZ

Kejsermad


elektrolux

Slet sist med å finne hvilken knapp som brukes til å bekrefte at en ønsker å resette service indikatoren så legger ved dette bildet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Elmo

#6
Hvor på bildet er 0,0 knappen som vises til her ?    (er det den for å resette trippteller ?)

Sitat fra: jonrb på lørdag 09. desember 2017, klokken 23:17
Resette serviceindikator:
- Hold inne 0,0 knappen og sett på tenning.
- Bekreft resett av serviceindikatoren.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

sveander

Det har lyst service hos meg også en stund.
Hvis jeg skulle sette den inn hos feks Møller , hva ville de gjøre med den ? Hva er servicen?
Den har gått godt over 30000 nå
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

halvard

Sitat fra: sveander på mandag 10. februar 2020, klokken 10:21
Det har lyst service hos meg også en stund.
Hvis jeg skulle sette den inn hos feks Møller , hva ville de gjøre med den ? Hva er servicen?
Den har gått godt over 30000 nå

Det er lurt å følge serviceintervallene for å opprettholde garantirettigheter, og for å sjekke at alt er i orden.

De gjennomfører en teknisk (primært visuell) kontroll av "alt", som f.eks. bremser og understell. 12V-batteriet blir også sjekket. Bytting av pollenfilter er også vanlig, men det tror jeg du kan sløyfe hvis du vil gjøre det selv.

Betalte litt over 3.000 kr inkludert pollenfilter når min var inne hos Møller i Stavanger for et par uker siden.
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

Mippen

Sitat fra: halvard på mandag 10. februar 2020, klokken 19:34
Sitat fra: sveander på mandag 10. februar 2020, klokken 10:21
Det har lyst service hos meg også en stund.
Hvis jeg skulle sette den inn hos feks Møller , hva ville de gjøre med den ? Hva er servicen?
Den har gått godt over 30000 nå

Det er lurt å følge serviceintervallene for å opprettholde garantirettigheter, og for å sjekke at alt er i orden.

De gjennomfører en teknisk (primært visuell) kontroll av "alt", som f.eks. bremser og understell. 12V-batteriet blir også sjekket. Bytting av pollenfilter er også vanlig, men det tror jeg du kan sløyfe hvis du vil gjøre det selv.

Betalte litt over 3.000 kr inkludert pollenfilter når min var inne hos Møller i Stavanger for et par uker siden.

Jeg betalte 1690 hos Meca.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA