Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feilmelding i Tapatalk

Startet av leafolainen, onsdag 29. november 2017, klokken 13:40

« forrige - neste »

leafolainen

De siste par dagene har jeg fått feilmelding om at jeg må logge inn på nytt på elbilforum i Tapatalk. Når jeg prøver det får jeg følgende feilmelding:

Log In Failed
Server error occurred: 'Cannot redeclare template_oneall_social_login() (previously declared in /home/elbilforum/public_html/forum/mobiquo/include/Load.php(2205) : eval()'d code:331) (Load.php(2205) : eval'd code:440)'

Noen tips om hva dette skyldes?

moderator 2

Innloggings modulen for ekstern innlogging via facebook/google er oppgradert hos oss. Det gikk ikke helt etter planen. Dermed er det litt problemer rundt innlogging.

Problemet er at jeg ikke får logget meg inn i administrasjonssystemet for å gjenopprette dette. Venter på løsning for å slå av 2-faktor autorisering av administrasjonssystemet, for å få tilbakestilt dette, så inntil videre kjører vi med  en delvis ikke-fungerende innlogging.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

RonnyØ2

Har dette en sammenheng med at jeg ikke får noen Mail når jeg trykker glemt passord her inne? Prøvd det flere ganger og ingenting skjer på den andre brukeren min.

B737737

Jeg greier ikke å logge meg inn i det heletattmed min gamle bruker.
For å teste, laget jeg meg denne brukeren. Jeg ble da logget inn etter at ny bruker ble laget. Hvis jeg prøver å logge inn med denne nye brukeren på en annen nettleser eller fra en annen enhet kommer jeg ikke inn.
Håper det blir fikset snart, ellers så tror jeg det blir stille her inne.

automat

Får fortsatt feilmelding når jeg prøver å logge inn med Tapatalk. Er det noen fremdrift med denne feilen?
Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

Måkemannen

Får "Invalid request" når jeg prøver å logge inn. Prøvde å logge inn med samme bruker/pass som her på forumet. Er det ikke det man skal bruke på tapatalk også?

Elbildilla

Jeg får ofte følgende feilmelding i Tapatalk for iOS på noen av forumene, f.eks Audi etron forumet:

——————-
Server error occurred: 'Allowed memory size of xxx bytes exhausted. Tried to allocate xx bytes) (subs.php xxx)'
——————-
Virker som om det kommer når det er en viss mengde poster. På et annet forum foreslås det at Admin må øke størrelsen på tilgjengelig minne i php.ini i configen.

Andre som opplever det samme?

superluxus


brako79

///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA