Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med inlogging 28.11.2017

Startet av moderator 2, tirsdag 28. november 2017, klokken 14:27

« forrige - neste »

moderator 2

I forbindelse med oppgradering av modulen for innlogging via facebook og andre sosiale media, er det problemer med innlogging på forumet.

Er du inne, så ikke logg deg ut :-)

Kommer du ikke inn, kan du logge inn via Facebook. Dette gjør du ved å trykke på registrer og så velge facebook. Da blir disse kontoene "koblet" hvis du er registrert med samme epost-adresse begge steder.

Jeg jobber med den vanlig inloggingen....

Lars
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

1000kwh


_OE_

Lastet ned Tapatalk Pro.... Men får ikke logget meg inn på forumet? Hva skjer...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Luring

Kor lenge skal dette problemet vedvare?
Skulle tru etter oppgraderinga skulle det bli betre??

TB

Opplever samme, kan logge inn på pc - pga. er alt logga inn frå før.
På mobil er det ikkje mulig å logge inn. Har ikkje Facebook.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Øyvind.h

Får logget inn. Men alt design er borte. Ser bare simplemachines forum logo.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

TB

Hm, eg klarer ikkje logge inn, anna enn på den pc / nettleser som alt var logga inn i forkant.
Feilmelding som vist under. Det stemmer layout har endra seg, det oppstod idag, var normalt igår.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

1000kwh

Har mer eller mindre droppa å bruke elbilforum siden det kun er mobilen igjen jeg kan bruke.

28. november startet problemet, og drift er totalt fraværende  ???


TB

Står litt info her: https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=37019.0

SitatProblemet er at jeg ikke får logget meg inn i administrasjonssystemet for å gjenopprette dette. Venter på løsning for å slå av 2-faktor autorisering av administrasjonssystemet, for å få tilbakestilt dette, så inntil videre kjører vi med  en delvis ikke-fungerende innlogging.
Lars
Forum admin
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

elektrolux

Skulle gjerne hatt tilbake det gamle utseende. Det nye har for dårlig "kontrast" mellom leste og uleste innlegg.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

goggo

Sitat fra: elektrolux på mandag 11. desember 2017, klokken 07:19
Skulle gjerne hatt tilbake det gamle utseende. Det nye har for dårlig "kontrast" mellom leste og uleste innlegg.

Gå til din Profil - Endre profil - Utseende Og Layout - Gjeldende Design.

Der kan du endre til "Blu" som ser ut til å være samme som vi hadde tidligere.
Det funket i alle fall for meg.

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

geear

På jobb får jeg melding om at jeg er utestengt, samme om jeg er gjest eller innlogget, mens på mobil og hjemme fungerer det. Går ut fra at om jeg faktisk var utestengt hadde jeg fått beskjed om det hjemme også. Er dette på grunn av innloggingstrøbbelet? Hva er problemet med å komme seg inn i administrasjonsgrensesnittet? Kjenner ikke SMF, men går ut fra at det er SQL-basert, og da burde det ikke være noe problem å endre settingen for innlogging direkte i SQL-databasen? phpMyAdmin er eksempel på enklere grensesnitt enn rett på prompten i SQL-serveren...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA