Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Priser service Ioniq

Startet av Finnøy (Arne Johan Larsen), mandag 27. november 2017, klokken 23:07

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Service priser er ofte sticky på andre forum. Nå med enorm interesse rundt Kona er muligens servicepriser hos de enkelte forhandlere av Hyundai en noe som kan differensiere de som virkelig satser på kundene (i stedet for bare å melke dem). Hvilke servicepriser kan dere rapportere?

tuono

2400,- er vel stort sett gjennomgående på Ioniq. Og hva jeg har betalt. Så er det noen som stikker over grensa og får gjort det billigere. Og sikkert noen mindre variasjoner i Norge.

Timmen

Jeg bestilte service og fikk vite at prisen låg på rett under 2500kr, men da jeg kom for å betale var prisen bare 1680kr.

Jeg ble meget fornøyd!
2017 Hyundai Ioniq EV, Polarhvit, teknikk, skinn og soltak.

Braute

Hei. Hvor skulle de ha 1680 kr. Har betstilt min andre service nå på ett drøyt år ( har kjørt 32.000 km ), og nå skulle Mobile Kjeller ha 3056 kr ( inkl. pollenfilter, men eks.bremseservice )

Kjetil1986

Jeg ringte litt rundt her om dagen å forhørte meg om servicepriser. Og hos Kroghs bilsalg på Kalbakken fikk jeg til svar at de skulle ha 1990,- kroner for 15000 km service inkl. bremseservice.

http://kroghsbilsalg.no
Model 3 long range 2021

Masto

Jeg har fået oplyst 1680,- NOK for 15.000 km service hos Hyundai i Hillerød, Danmark hvis der er nogen der kommer sydpå til ferie eller andet.
Hyundai Ioniq Premium 2018

Braute

Kroghs Bilsalg har da tydeligvis lagt på prisene for nå var de dyrere enn Mobile på 30.000km service ( 4.500 kr inkl. bremseservice ). Bremseservice beregnet Mobile rundt 1300kr for så prisdifferansen er ikke stor. Uansett virker det latterlig å ha service på en elbil hver 15.000 km. For min del blir det nesten 2 ganger i året..

Stian Langdalen

Mener jeg ga 1600-1800 for første service. Hadde 30.000-service i går og det kostet 2900 kr inkl. bremseservice

tuono

Hadde også 30K service i går. 2500,- inkl. pollenfilter og alt. (2040,- på 15K).
Kampanje på bytte av lås til ladekontakt, samt bytte av radio grunnet at noen biler visstnok har hatt noe tull med bluetooth.

Braute

Er det mulig at dere som nevner servicepriser kan si hvor dere har fått prisen? Lettere å prute da :)

Stian Langdalen


Kjetil1986

Jeg hadde 15 000 km service hos Mobile Kjeller på mandag. Betalte 2598,- kroner.
Dette var kun sjekk av bil (karosseri, mønsterdybde o.l) De byttet ikke pollenfilter. Bremsene trengte ikke å renses/smøres. Hadde også bytte av lås til ladekontakt på kampanje.
Model 3 long range 2021

KLH

Trenger 15.000km-service allerede, og har hentet inn priser fra Oslo og omegn. Mobile Oslo, Kjeller og Follo skulle ha ca. 2.400,- for grunnservice. De andre forhandlerne jeg fikk svar fra tar ca. 2.000,-. Endte opp med å bestille hos BNH Oslo.
2017 Hyundai Ioniq - Ligger ute på Finn.no
2019 Tesla Model 3 - Bestilt
2018 DS - Kansellert
2018 Kie eNiro - Reservasjon 4xx
2018 Audi e-tron - Reservasjon 9xx
2018 Jaguar i-Pace - Kansellert
2017 Volkswagen e-Golf - Kansellert

Dag P

Ringte til merkeforhandler av Hyundai på Stjørdal i dag og fikk pris på 15K service for min Ioniq.
Fikk en hyggelig overraskelse når de opererer med en pris på 1.605,-

larsif

Betalte ca 1900 Kr hos forhandler for 15000 Km service.
I dag,30000 Km service hos lokalt verksted,1254 Kr inkl kupefilter.
Da kommer jeg igjen neste gang også,sa jeg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA