Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Arctic Roads er overtatt av BKK

Startet av moderator 2, mandag 27. november 2017, klokken 14:29

« forrige - neste »

hanche

Ladet på Hjerkinn i dag. Parkeringsplassen var full av militære kjøretøy, men ingen var parkert foran hurtigladerne, og ingen gjorde mine til å stoppe meg eller spørre hva jeg hadde der å gjøre, så jeg fikk ladet i fred og fordragelighet og reiste videre, aldeles uantastet. Jeg tror og håper at andre som prøver vil få en tilsvarende opplevelse.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Siggen

Sitat fra: siddis86 på onsdag 28. mars 2018, klokken 09:07
Lyse tar enda 10'eren i følge appen. Rart egentlig. Trodde det skulle være det samme.

Nå forsvinner 10'ern på "bkk"laderene i Lyse området også. Rykte skal ha til at det er allerede til helga.

Har vært mye frem og tilbake på Facebook mellom Lyse og BKK om den 10'eren nå ser det ut som om de har funnet ut hvem som har ansvaret.

Joltus

Har nå ladet lyse og bkk flere ganger. Tiern er der fortsatt den?

pudderjagar

Hvis ein går inn i Bilkraft appen så ser ein der at Lyse har fremdeles 10aren aktiv.

På BKK sine eigne ladarar er den heilt borte på alle.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

Siggen

Sitat fra: Joltus på onsdag 14. november 2018, klokken 21:56
Har nå ladet lyse og bkk flere ganger. Tiern er der fortsatt den?

Såklart er den der forsatt, er jo ikke helg ennå :). Skulle skje nå til denne helgen som kommer hvis jeg forsto dem rett.

Joltus

Fikk nettopp melding ja.

Eg har ikke sett den meldingen om sene helgen. Eg svarte på et innlegg i mars. Egentlig fascinerende at de bruker et halvt år på å fjerne tiern da!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA