Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Keramisk lakkforsegling..

Startet av Elbil-Larsen, søndag 26. november 2017, klokken 23:57

« forrige - neste »

Elbil-Larsen

Et stadig tilbakevendende spørsmål, men det kommer jo stadig noe nytt på markedet..
Lurte på om noen her har erfaringer med lakkforsegling og hva man skal gå for?
Får en ny bil om en måneds tid. Jeg er ikke flink til å polere og ta vare på lakken, så jeg titter litt på forsegling..
Ikke bare blir den lettere å vaske, men lakken holder seg bedre. Den nye bilen har en ganske myk lakk har jeg hørt så vedlikeholdet er desto viktigere. Dessuten kan man få en mer "glossy" look gjør man ikke?
Pris er og viktig.
Takker for svar!

elektrolux

Sitat fra: Elbil-Larsen på søndag 26. november 2017, klokken 23:57
Jeg er ikke flink til å polere og ta vare på lakken, så jeg titter litt på forsegling..

Synd Classic Think er nettopp det. Classic.

Utrolig deilig å ha en vedlikeholdsfri, rustfri, og bulkefri overflate på en gjennstand som skal utsettes for vær og vind og trange parkeringsplasser.  ;D
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA