Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

car net

Startet av aageaasved, torsdag 23. november 2017, klokken 20:15

« forrige - neste »

aageaasved

skal gji denne til kundeservice

elektrolux

Elendige greier.

Tungvindt, dyrt og egentlig bare en plage.

Eneste "behovet" vårt er fjernstyrt forvarming, og det burde vært mulig med et trykk på fjernstyringen. F.eks et langt trykk på døråpneren kunne startet kupevarmen i 15 min uten å låse opp dørene.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

sveander

ja er så ustabilt. Spesielt fra PC

Jeg bruker det til å overvåke at ingen drar ut stikkontakt under lading på jobben. Noe har det som hobby.

Nå på vinteren er det jo også til varme og å lade siste timene før man drar slik at batteriene er "varme" og varer lengre
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

casagrande

Helt poengløst at det skal koste så mye. Jeg kan ikke forstå hvordan noe som i utgangspunktet skal bidra til økt tilfredshet med bil, teknologi og tjenester, forvaltes så elendig fra VW.

Forundelig at det skal være så ustabilt og lite brukervennlig. Ikke fornøyd.

sveander

hva koster det da?
Er det bare første år jeg får gratis?
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

nortrahof

Jeg hadde "gratis" Car-Net i 3,5 år (når det virket). Hele tiden mens jeg eide E-UPen.
Det skulle bare mangle - når de ikke kan levere et system som funker OK. - Regner med at VAG ikke tar seg betalt for eksisterende biler, før Car-Net virker feilfritt i ett år.
Så lenge VAG "strever" med stabiliteten, kan man ikke si at Car-Net er levert. Da VAG har solgt alle biler ned Car-Net og tatt betalt for dette fullt ut, er det en mangel på tjenesten. Således burde kunder få penger tilbake fra VAG når de ikke leverer.
VW E-UP nov. 2013 -> april 2017
TMS S85D mars 2015
VW E-Golf mai 2017

ReneM

Ingen problemer her! Start og stopp av lading samt klimaanlegg fungerer slik det skal. Bruker det til daglig.
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

aageaasved

rene m da er du heldig , for den har vært nede mange ganger og da tror jeg det vil bli d samme hos deg å

Elmo

Funker nesten alltid. Bruker den daglig til forvarming.  Akkurat over 3 år nå og så langt ikke betalt noe.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA