Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

-Nå kan jeg like gjerne kjøre dieselbil

Startet av Gordon Retriever, onsdag 22. november 2017, klokken 17:43

« forrige - neste »

Panduck

Sitat fra: gr på torsdag 23. november 2017, klokken 16:18
Får du virkelig dobbelrabatt?

Hvis ikke blir ting sagt opp relativt kjapt, dette har de lovet :)

goggo

Sitat fra: Panduck på torsdag 23. november 2017, klokken 17:12
Sitat fra: gr på torsdag 23. november 2017, klokken 16:18
Får du virkelig dobbelrabatt?

Hvis ikke blir ting sagt opp relativt kjapt, dette har de lovet :)

Har nå hatt LOS (Agder Energi) strømavtale et par måneder og stort sett ladet hos Grønn Kontakt etter dette. Med mine Oslo turer innimellom så ser jeg at det er forholdsvis lett å beholde større rabatt på ladingen med denne kombinasjonen enn ved å ha strøm til leilighet og bil fra Fortum, slik jeg hadde tidligere.

Jeg tegnet denne avtalen første dagen den var tilgjengelig hos GK og ser at de har endret vilkårene litt siden det, og det er uten å informere meg som kunde.

  • GK har nå satt max rabattsats til 40%, mens det var 55% når jeg tegnet avtalen
  • LOS legger på en 3 måneders "gratis" fornybar energi avtale og denne tar de automatisk betaling for etter 3 måneder med 30 kroner pr måned hvis man ikke selv passer på å si den opp. Dette var ikke opplyst noe sted når jeg tegnet avtalen
Jeg er motstander av - og 100% allergisk mot - slikt "lureri", men det er jo ikke noen stor sak heller.

Så jeg blir hos LOS / GK inntil videre - men min kundetilfredshet hos Grønn Kontakt har nok gått ned fra 95% til 75% etter dette :(



mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Panduck

Sitat fra: goggo på torsdag 18. januar 2018, klokken 00:15
Sitat fra: Panduck på torsdag 23. november 2017, klokken 17:12
Sitat fra: gr på torsdag 23. november 2017, klokken 16:18
Får du virkelig dobbelrabatt?

Hvis ikke blir ting sagt opp relativt kjapt, dette har de lovet :)

Har nå hatt LOS (Agder Energi) strømavtale et par måneder og stort sett ladet hos Grønn Kontakt etter dette. Med mine Oslo turer innimellom så ser jeg at det er forholdsvis lett å beholde større rabatt på ladingen med denne kombinasjonen enn ved å ha strøm til leilighet og bil fra Fortum, slik jeg hadde tidligere.

Jeg tegnet denne avtalen første dagen den var tilgjengelig hos GK og ser at de har endret vilkårene litt siden det, og det er uten å informere meg som kunde.

  • GK har nå satt max rabattsats til 40%, mens det var 55% når jeg tegnet avtalen
  • LOS legger på en 3 måneders "gratis" fornybar energi avtale og denne tar de automatisk betaling for etter 3 måneder med 30 kroner pr måned hvis man ikke selv passer på å si den opp. Dette var ikke opplyst noe sted når jeg tegnet avtalen
Jeg er motstander av - og 100% allergisk mot - slikt "lureri", men det er jo ikke noen stor sak heller.

Så jeg blir hos LOS / GK inntil videre - men min kundetilfredshet hos Grønn Kontakt har nok gått ned fra 95% til 75% etter dette :(



mvh
Hugo

Er du sikker på at dette gjelder LOS, kan det være det er forbruksrabbat de snakker om når de sier "opp til 40%"?  For jeg har nå 40% + 15%, og har 55% rabatt på mine ladinger.

Du har følgende rabatter:

Forbruksrabatt
40%
LOS Ladestrøm
15%

Rabatter akkumulerer opp til 40%

goggo

Sitat fra: Panduck på torsdag 18. januar 2018, klokken 00:28

Er du sikker på at dette gjelder LOS, kan det være det er forbruksrabbat de snakker om når de sier "opp til 40%"?  For jeg har nå 40% + 15%, og har 55% rabatt på mine ladinger.

Du har følgende rabatter:

Forbruksrabatt
40%
LOS Ladestrøm
15%

Rabatter akkumulerer opp til 40%

OK, det var jo bra å høre! Da er jeg på 90% kundetilfredshet igjen :)

Men GK bør nok endre den teksten i skjermbildet da.

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA