Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bil i butikk

Startet av Gogs, tirsdag 21. november 2017, klokken 12:08

« forrige - neste »

Gogs

Når kommer den nye leafen som demobil i butikk?
Sølv VW ID.4 2022 -
Hvit Ampera-e 2019 - 2022
Sort/mørkegrå BMW i3 2017 - 2019
Hvit Renault Zoe Intens 2015 - 2017
Hvit Renault Zoe Life 2014 - 2015 RIP
Hvit Peugeot iOn 2011 - 2014
Orange Kewet Buddy 2005 - 2005

rusleape

Den er på turné. Sjekk Nissan sine sider. Der står rute og datoer.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


svmell

Fikk opplyst at det skjer når organisasjonen har fått sin fulle gjennomgang på bilen sånn ca Jan/februar neste år. Den vi har sett er kun en visningbil.

Beckern

Dette handler vel også om at visningsbilen vi ser er en japansk bygd bli med helt andre spesifikasjoner.
Launch edition kommer fra UK så fort denne fabrikken har alt på plass.
Vi får håpe og tro at innkjøringen går enklere enn med Model3. Da kan vi nok vente til 2019 :D

daggad

Var en tur å kikka på denne i dag.
Synes det var en veldig fin bil. Naturlignok masse endringer fra min gamle 2011 modell. Noe var som før men de hadde endret på så og si alt av det jeg ikke liker på min.
Der sto pris i vinduet på den på 305 000,- uten at jeg så nærmere på det.

Jeg skal ikke ha ny nå uansett, men de som har kjøpt en av disse usett tror jeg blir veldig godt fornøyde. I mine øyne er det en langt flottere bil enn Opel Ampera.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

JarleV

Var å så på den i Ålesund i går. De sa at "kjørbar" demobil kommer i januar. Denne skulle videre til Trondheim. Blir fraktet rundt på henger, og ingen får kjøre den.
Har bestilt, og gleder meg. :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA