Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

LED-lys, Can-bus or maybe Can-NOT?

Startet av adam.berg.1337, mandag 20. november 2017, klokken 17:54

« forrige - neste »

adam.berg.1337

Kan jeg bruke denne på 2013 gen 1 Leafen min?

www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/LED/LED-BAU15s-TIL-CAN-BUS-SYSTEM-2000037494/



Sent from my iPhone using Tapatalk

Lynet

Hva skal du bruke den til?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Mateusz

Ja, du kan sikkert bruke dem, men det er ikkje vits.
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

adam.berg.1337

Sitat fra: Mateusz på onsdag 22. november 2017, klokken 13:46
Ja, du kan sikkert bruke dem, men det er ikkje vits.
Ringte forhandleren i Sarpsborg.

Snakket med flere på verksted. Omsider kom sjefen på. Han mente at man kanskje ville få noen hundre meter men ikke en km en gang.

Så jeg dropper det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

EV-FTW

Dersom du tenkte å komme deg lengre med å bytte til LED pærer, så har det null for seg.

Jeg har byttet til LED skiltlys, parklys, innvendig og DRL.
Kun fordi jeg synes det er finere.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

TorC

Der er ingen sokkel som har BaYD på LEAF. Jeg tipper det er snakk om grøftelys på en US-LEAF. Og de har ikke CAN. Bruker man pærer med CAN så har de ballast som gjør at mye av besparesen blir borte.

Klarer man å spare 100 watt per time gir det kun ca 750 meter.  Siden alle monner drar, så medfører jo dette til å redusere antall sykluser. Og enher reduksjon i forbruk er positivt. Økonomisk sett er er dette dårlig butikk.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

EV-FTW

Er ikke CAN på grøftelys på Leaf.
Hvertfall ikke på min 2016 mod.
Byttet bare DRL halogenpærer med LED pærer. Temmelig grei affære.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA