Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

MS.RUUD

Delivery regnet med det ville gå en båt fra Baltimore i dag eller i morgen. Noen anelse om hvilket skip det kan være? De garanterte  levering i mars, og jobbet med å ansette ca 30 servicemedarbeidere slik at de får ut biler så raskt som mulig.

MS.RUUD

Sitat fra: NicoAmor på fredag 16. februar 2018, klokken 20:09
Da fikk jeg også etter å ha klaget litt til delivery 3 års gratis service avtale. Takk MS.RUUD  for at du skrev hva du fikk. Hvis ikke hadde jeg bare krevd noen matter for forsinket levering


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mattene sørger vi vel for å FÅ uansett  :)  :laugh: :+1:

MagnarPS

Etter det jeg har lest så langt i tråden MS.RUUD, så har du hatt skikkelig uflaks med leveringen din så langt.

Får håpe lykken snur seg  :)

Råde

Sitat fra: MS.RUUD på mandag 19. februar 2018, klokken 13:31
Delivery regnet med det ville gå en båt fra Baltimore i dag eller i morgen. Noen anelse om hvilket skip det kan være? De garanterte  levering i mars, og jobbet med å ansette ca 30 servicemedarbeidere slik at de får ut biler så raskt som mulig.
Vet ikke om de mente Oberon? Har hatt øye med den en stund for jeg har hatt bil stående i Baltimore en ukes tid og krysser fingre for at den er med nå. Oberon la fra kai i går kveld.
e-Golf | X75D

PNR1A

Oberon forventes i Zeebrugge 26. eller 27. februar
Nissan Leaf Nordic 30kWh

Aaalb

Når får man final invoice? Antatt levering om 2-4 uker.
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

razeac

Sitat fra: MagnarPS på mandag 19. februar 2018, klokken 14:41
Etter det jeg har lest så langt i tråden MS.RUUD, så har du hatt skikkelig uflaks med leveringen din så langt.

Får håpe lykken snur seg  :)

snakk om uflaks når det er egentlig mangen her som har bestilt 30 september 2017, lovet desember 2017 levering før despositum, etter depositum BOOM plutselig MARS 2018. Kun få dager igjen så blir det 6 måneder venting

MS.RUUD

Sitat fra: razeac på mandag 19. februar 2018, klokken 18:10
Sitat fra: MagnarPS på mandag 19. februar 2018, klokken 14:41
Etter det jeg har lest så langt i tråden MS.RUUD, så har du hatt skikkelig uflaks med leveringen din så langt.

Får håpe lykken snur seg  :)

snakk om uflaks når det er egentlig mangen her som har bestilt 30 september 2017, lovet desember 2017 levering før despositum, etter depositum BOOM plutselig MARS 2018. Kun få dager igjen så blir det 6 måneder venting

Det er for dårlig! Hva tilbyr de som kompensasjon? De lovet å prioritere slik at de som har ventet lengst skal få bilen først. Skjønner bare ikke helt hvordan de har klart å bruke så mye tid. Skulle trodd de kun produserte modrl 3 i oktober, november og desember.

Aaalb

#293
Sitat fra: MS.RUUD på mandag 19. februar 2018, klokken 21:45

Det er for dårlig! Hva tilbyr de som kompensasjon? De lovet å prioritere slik at de som har ventet lengst skal få bilen først. Skjønner bare ikke helt hvordan de har klart å bruke så mye tid. Skulle trodd de kun produserte modrl 3 i oktober, november og desember.

Jeg ble tilbudt leiebil, foreslo bl.a. serviceplan istedet, og fikk serviceplan 3 år. Og leiebil fra påske om de ikke utleverer før det. Grunn til å klage mer?
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

Holraven

#294
Sitat fra: Råde på mandag 19. februar 2018, klokken 15:04
Sitat fra: MS.RUUD på mandag 19. februar 2018, klokken 13:31
Delivery regnet med det ville gå en båt fra Baltimore i dag eller i morgen. Noen anelse om hvilket skip det kan være?(...)
Vet ikke om de mente Oberon? Har hatt øye med den en stund for jeg har hatt bil stående i Baltimore en ukes tid og krysser fingre for at den er med nå. Oberon la fra kai i går kveld.
Stor sjanse for at mange av bilane kjem med Tamesis som reiser 21. februar, med ankomst Zeebrugge 3. mars. Dette stemmer bra for meg, då levering stadfesta i dag at bilen framleis er i Baltimore men er venta til Belgia i slutten av neste veke. Vidare venta dei båt i Drammen 12. mars, med hardkjør for å levere bilar før påske.

P.S. Ved å sjekke 2wglobal fant eg au korrespondanse til Drammen som stemmer godt med fredag 9. mars, før måndag 12. mars.
+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

Holraven

"Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."

Litt overdrive, då båten framleis ligg til kai, men det nærmar seg fælt! Har au fått levering "sent i februar - mars", men det er nok utopisk å tru at me kjører elektrisk i inneverande månad. Reknar med at fleire får statusoppdatering i løpet av kvelden.
+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

Copernicus

"Din Tesla blir klargjort for levering"

Ikke mange dagene igjen nå!  8)
Tesla Model S75D - bestilt 26.09.17
Teller dager.... :)

MS.RUUD

Sitat fra: Holraven på onsdag 21. februar 2018, klokken 19:09
"Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."

Litt overdrive, då båten framleis ligg til kai, men det nærmar seg fælt! Har au fått levering "sent i februar - mars", men det er nok utopisk å tru at me kjører elektrisk i inneverande månad. Reknar med at fleire får statusoppdatering i løpet av kvelden.

Nøyaktig det samme med min. Har stressa noe veldig da jeg skal kjøre min nye Tesla til Tyskland i påsken. Overnatting er bestilt.

Quiste1

«Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa.»

Endelig litt nærmere....
Tesla Y LR bestilt jan 2023, levering feb/mars
Fisker Ocean bestilt jan 2022, levering Q1
EQC Levert sept 2020
Tesla X 75D 7 seter, AP3 solgt
Tesla Y Preformance reservert mars 2020
Tesla 3 i kansellert
Leaf 2013
Leaf 2011 solgt

Råde

Sitat fra: Holraven på onsdag 21. februar 2018, klokken 19:09
"Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."

Litt overdrive, då båten framleis ligg til kai, men det nærmar seg fælt! Har au fått levering "sent i februar - mars", men det er nok utopisk å tru at me kjører elektrisk i inneverande månad. Reknar med at fleire får statusoppdatering i løpet av kvelden.
Tja, er jo ikke umulig. Mulig de mente romskip... falcon heavy er jo operasjonell  :laugh:
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA