Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

razeac

Mr dain of maniac, tusen takk for svar/tips. Har alt allerede på plass nå. Håper at jeg kan sove senere lol

Larsebass

Utlevering kl 16:00 i Lillestrøm i morgen. Gleder meg som et barn! :-)
Tesla X75D.

Nasatech

Sitat fra: razeac på fredag 23. mars 2018, klokken 13:11
Nasatech, jeg har bil som skal leveres i morgen. Foreløpig, har jeg ikke sett registrering av bilen min fra teslastats.no

Skal jeg regner med at det ikke blir levering i morgen klokken 10?

Så denne nå. Beklager.

Noen ganger registrerer de bilen rett før og faktisk vært med på at de gjør det mens du er der! Kommer litt an på.

Har du registrert deg på https://www.itanywhere.no/vin.php

Da får du Mail når den blir registrert :)

Larsebass

Hentet bilen i går. Fin mottakelse og fikk nok mat og drikke. Kom i god tid og hadde en hyggelig prat med flere kjøpere. Presentasjonen er på dansk, men det gikk greit. Deretter lysshow og uthenting av bil. Vi var der 16:00. Fikk litt inntrykk av at nå ville folk hjem, og fikk ikke demonstrert hengerfeste. Ellers så bilen veldig bra ut.

Litt merkelig at lokalet er såpass mørkt, men greit nok. Ser i dag at det er litt kondens i baklyktene. Det har jeg tatt bilde av og skal sjekke ut med delivery senere.

Uansett er dette en fantastisk bil å kjøre. Autopiloten ble kalibrert på vei hjem og jeg fikk testet denne på E6. Fungerte veldig bra, bortsett fra en gang jeg skulle forbi en trailer. Det ble litt for nærme for min smak, så da tok jeg over.

Ps. Bilen er stor. Jeg tror ikke jeg kommer til å få den inn i garasjen her hjemme noen gang, med mindre jeg får nye garasjeporter som ligger flush med sideveggene.
Tesla X75D.

Amundmo

Sitat fra: Larsebass på søndag 25. mars 2018, klokken 11:33
Hentet bilen i går. Fin mottakelse og fikk nok mat og drikke. Kom i god tid og hadde en hyggelig prat med flere kjøpere. Presentasjonen er på dansk, men det gikk greit. Deretter lysshow og uthenting av bil. Vi var der 16:00. Fikk litt inntrykk av at nå ville folk hjem, og fikk ikke demonstrert hengerfeste. Ellers så bilen veldig bra ut.

Litt merkelig at lokalet er såpass mørkt, men greit nok. Ser i dag at det er litt kondens i baklyktene. Det har jeg tatt bilde av og skal sjekke ut med delivery senere.

Uansett er dette en fantastisk bil å kjøre. Autopiloten ble kalibrert på vei hjem og jeg fikk testet denne på E6. Fungerte veldig bra, bortsett fra en gang jeg skulle forbi en trailer. Det ble litt for nærme for min smak, så da tok jeg over.

Ps. Bilen er stor. Jeg tror ikke jeg kommer til å få den inn i garasjen her hjemme noen gang, med mindre jeg får nye garasjeporter som ligger flush med sideveggene.
Da spøker det kanskje for å få min x inn i garasjen når den kommer om noen uker :o Hva er bredden på din garasje?
Ampera-e bestilt 29/9- levert juni 17.

Larsebass

#485
Sitat fra: Amundmo på søndag 25. mars 2018, klokken 12:29
Da spøker det kanskje for å få min x inn i garasjen når den kommer om noen uker :o Hva er bredden på din garasje?

Med litt større baller, bedre lys og enda mer rydding av garasjen bør det gå nå. Bredden på min garasje er 245cm i porten, noe bredere innenfor. Det er fryktelig uvant å gå fra en BMW 3-serie til den amerikanske familiepanservognen. :-)
Tesla X75D.

razeac

hentet bil i går. stor fornøyd med unntak nesten 6 måned ventetid.

lakken er perfekt. en liten skjev plast Bpost inne som de har tatt bilde. litt rest vox mellom emblem bak. interiør var ryddig men ikke skikkelig detail nivå. har brukt nesten 2 timer i dag for å fikse dette og jeg var ikke halvveis ferdig. X synes jeg var skremmende stort. har bestilt 7 seter med ultrahvitt farge - veldig fornøyd med de, bilen ser jo helt flott ut inne under litt sol. skal videre observere dekkene. har tatt bilder av de.

hadde en Kia soul før dette. Plass inne var nesten 3 ganger bedre hahaha


Megleren

Har fått mail om bekreftelse av levering nå på onsdag, fikk det på fredag.
Da jeg tilfeldigvis sjekket Tesla kontoen så ser jeg at det står:
Beregnet utlevering 29. Mars - 5. April.

Vil dette si at bilen min er forsinket? Noen som har opplevd det samme?
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

Dagger

Har Tesla lov å levere bil på torsdag og fredag 29-30, da det er helligdager?

kjetilfalck

Sitat fra: Megleren på mandag 26. mars 2018, klokken 23:05
Har fått mail om bekreftelse av levering nå på onsdag, fikk det på fredag.
Da jeg tilfeldigvis sjekket Tesla kontoen så ser jeg at det står:
Beregnet utlevering 29. Mars - 5. April.

Vil dette si at bilen min er forsinket? Noen som har opplevd det samme?

Jeg henter i dag. Står det samme på min Tesla konto som din. Skulle henta mandag, men utsatt til i dag.

Li-Ion

#490
Tesla leverer :) ....dog med minst mulig margin.
Ble lovet bil i slutten av Mars, og i går fikk jeg beskjed om at min var klar for henting 31.3, Påskeaften.

Selv om dette er min tredje Model S - så gleder jeg meg som en liten gutt på Julaften!

Model S75D - Bestilt 15.12.17 - Trondheim.

Fortsatt God Påske!
Teslaeier siden 2013 :)

mrdain



Sitat fra: Li-Ion på torsdag 29. mars 2018, klokken 12:38
Tesla leverer :)

Uenig. Har blitt lovet bil siden nyttår. Fortsatt ingen utleveringsdato. Bestilt i september.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


MS.RUUD

Jeg får min 12. April. Den er kommet til Norge, men de har ikke tid å levere ut før.

Aaalb

Bestilte 30 sept. Ikke hørt noe. Vært i Norge i to uker. Har fått leiebil så klager ikke så mye lengre.
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

MS.RUUD

Sitat fra: Aaalb på torsdag 29. mars 2018, klokken 20:06
Bestilte 30 sept. Ikke hørt noe. Vært i Norge i to uker. Har fått leiebil så klager ikke så mye lengre.

Hva slags bil fikk du? Leiebil + serviceavtale?
Begynner å bli lenge, 6 mnd i morgen for deg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA