Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

mrdain

Hva har du til status på teslakontoen?

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


Mighty12

Fikk FI i dag og den er satt til i dag, 10/3-2018. Bestilt og låst 16/12-2017. T75D, er spent på om de klarer å få denne ut før påske gitt.

trrunde

Sitat fra: mrdain på lørdag 10. mars 2018, klokken 18:41
Hva har du til status på teslakontoen?

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Den er ikke oppdatert enda.

Prebb

Det har kommet en haug med Teslaer med hvit folie foran og bak ved Kokstadflaten bybanestopp i Bergen. Sikkert 50 biler som har dukket opp de siste dagene.

razeac

Sitat fra: Prebb på lørdag 10. mars 2018, klokken 20:26
Det har kommet en haug med Teslaer med hvit folie foran og bak ved Kokstadflaten bybanestopp i Bergen. Sikkert 50 biler som har dukket opp de siste dagene.

TAKK. Endelig

Maniac

Var innom bil-kaia i Drammen i går, skulle levere en leaset Toyota. Der var det ikke mange Tesla biler gitt. Kunne telle ca 10-15 X modeller og 3-4 Model S. Vet ikke om de ligger noe annet sted også, men det var det jeg fikk med meg.

Snakket med delivery i forrige uke, fikk beskjed om at jeg var satt opp for leveranse 16.mars, de skal ringe meg i dag eller i morgen for å avtale klokkeslett. Han som jeg snakket med, syntes det var veldig rart at ingen kontaktet meg før. Vi får se om de holder det de lover... men jeg er mistenkelig.

Har også fått mail om at bilen min blir levert i Lillestrøm på Varemessa, men det er ikke før slutten av Mars... vet ikke hvem jeg skal tro på her... Delivery eller automatisert e-post...

pers1

Oppdatert at X står i Drammen, men de venter på deler. Så uvist når deler kommer og altså uvist når utleveringen blir.  :(
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Råde

Sitat fra: pers1 på mandag 12. mars 2018, klokken 14:54
Oppdatert at X står i Drammen, men de venter på deler. Så uvist når deler kommer og altså uvist når utleveringen blir.  :(
Kan det være sensorer?
e-Golf | X75D

pers1

Nei var vist kun noe med sun visors heldigvis
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Maniac

Kjenner jeg begynner å bli sliten av hele opplegget... ref min forrige post, mistanken var på rett sted. Ringte delivery for å forhøre meg angående klokkeslett for opphenting, og gjett hva. De har ingen dato eller klokkeslett da bilen er ikke i Norge engang. 

Det kokte litt over for meg på tlf, men de skjønte fort at jeg har blitt feilinformert hele tiden. Så de satte meg over til en ekspert. Der fortalte de at en del kunder som har bestilt bil i oktober/november skifte, har blitt feilinformert når det gjelder estimert leveranse og de prøver å rydde opp i dette.

Som kompensasjon fikk jeg tilbud om lånebil eller 3 års serviceplan - valgte det siste. Selv om jeg trenger bil da leasing har gått ut og fikk ikke forlenget den med par uker.

Bilen blir mest sannsynlig levert i Lillestrøm innen 2 uker.

Mr.D

Er det noen som nettopp har fått en TMS (som ble prod i 2018) som kan sjekke om de har fått lys i sminkespeilet? Leste nylig på Reddit at noen hadde fått det i sin 2018 modell...

Nodland

Er på biler som er produsert etter 1 mars leste jeg en plass.. men ingenting er jo sikkert da :)
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Mr.D

I følge den reddit tråden jeg leste var bilen som hadde lys satt i produksjon 23 feb og ferdig 1 mars.... så det jeg prøver å finne ut av er om dette er noe som ble implementert over nyttår, eller om det er som du sier, feb/mars prod.... min er januar produsert, men jeg har ikke mottatt den enda så jeg vet ikke om den har det eller ikke...

Nodland

min ble ferdig produsert 15 feb.. og jeg får min etter planen 31 mars.. vi får vente og se :)
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA