Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

Quiste1

Tesla Y LR bestilt jan 2023, levering feb/mars
Fisker Ocean bestilt jan 2022, levering Q1
EQC Levert sept 2020
Tesla X 75D 7 seter, AP3 solgt
Tesla Y Preformance reservert mars 2020
Tesla 3 i kansellert
Leaf 2013
Leaf 2011 solgt

razeac

Sitat fra: Aaalb på fredag 01. desember 2017, klokken 14:52
Ringte delivery i dag og en liten opptur - skulle egentlig produseres i januar, men skal nå være scheduled til produksjonsslutt 18.des + - 2 dager, og følgelig levering i Trondheim tidlig februar, og kanskje jeg kan presse det til sent januar ved henting sørpå. :+1:

Ikke for å ødelegge oppturen din, men vi har samme dag bestilling + bekreftet, og 18 desember er den dagen jeg var informert fra selger og delivery angående produksjonssdato når jeg fikk vin tidlig november. Jeg ble kontaktet dagen etter tesla avgift vraket og ble informert at bilen skal ut av fabrikken 25 desember og bilen skal ankomme bergen 19 Februar.

Lurer jeg og om dere som har vin 77xxx har fått oppdatert mytesla konto? På TMC forum så er det mangen biler med vin 77xxx som er nå under produksjon. Min er fortsatt planlagt produksjon. Ser mangen på tmc forums 779xx vin som er nå under produksjon.  Jeg har vin 773xx

Evinzer

Bekreftet også 7/10, men fikk beskjed om at produksjon ikke starter før i januar. Har stått "i produksjon" i 2 uker nå men.. Hvilken del av vin nr er det dere ser på? Siste 3?

razeac

siste fem. men ikke opplyse her de siste 3. bare merk de med xxx

Larsebass

Har 77 og bilen ble satt i produksjon i dag!
Tesla X75D.

Evinzer

Sitat fra: Larsebass på lørdag 02. desember 2017, klokken 16:31
Har 77 og bilen ble satt i produksjon i dag!

Så morro!

Min har stått i produksjon i 2 uker nå, men selger sier den ikke blir produsert før januar en gang :( Har vin 33xxx

razeac


Larsebass

Kanskje det er noen som sovnet over Excel-arket med produksjonsplaner i går kveld? Uansett så er det ålreit å se oppdateringer :)
Tesla X75D.


razeac

30 september. Bekreftet 7 oktober. X75 red multicoat. 773xx vin. Første antatt produksjonsdato var 18 desember.

Jeg tror selv om at det står under produksjon i dag så blir det likevel ferdig rundt jul. Og levering er fortsatt samme som selger sa til meg - 19 februar/bergen. Tydelig at de samle biler før den skal sendes i Europa.

Galleren

Hoppsann!

Første gang jeg skriver her, men regner med jeg kan stille meg fint i rekken på feb/mars levering. Har bestilt min X 75D ved Stavanger/Forus, med bekreftet bestilling 15.November. Status sier bekreftet og planlagt for produksjon.

Dette er HELT grusomt, siden jeg er en ekstremt utålmodig person  :o
I mellomtiden får jeg takle ventetiden med å handle inn skikkelig med bilpleie-produkter, se på youtube videoer etc  ;D

Model X 75D, 5 seter, Pearl white, oppgradert AP
Bestilt: 08.11.2017
Bekreftet: 15.11.2017

Aaalb

Sitat fra: Quiste1 på fredag 01. desember 2017, klokken 15:54
Har du fått VIN nummer?

Jepp. Vin (siste 5) er 33XXX. Fikk det for en par-tre uker siden.

TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

Runaraa

Har bestilling 12 okt med bekreftelse 19 okt.
Ikke mottatt VIN, men delivery opplyste produksjon 15 jan, så burde vel bli levering sen feb / tidlig mars for min del.

Blå x75 6s

mrdain

Bilen min (X75, 7s, blå, premium, AP) gikk i produksjon i helgen. Når vil ekspertene her inne anslå jeg kan håpe på levering? Det stå fortsatt februar/mars hos meg, men har lest at det normalt sett tar 50-60 dager fra produksjon til levering, så da kan jeg kanskje håpe på januar/februar?

Bilen ble for øvrig bekreftet 6/10.

Prebb

Har fått beskjed av delivery at bilen (TMS 7D) planlegges produsert 8.1.18. Er dette troverdig informasjon, eller må dette tas med en stor klype salt?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA