Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

Quiste1

De som trodde de skulle få bil i desember - januar men som etterhvert innser at de tilhører denne gruppa, har nå fått det...  ;)
Tesla Y LR bestilt jan 2023, levering feb/mars
Fisker Ocean bestilt jan 2022, levering Q1
EQC Levert sept 2020
Tesla X 75D 7 seter, AP3 solgt
Tesla Y Preformance reservert mars 2020
Tesla 3 i kansellert
Leaf 2013
Leaf 2011 solgt

NicoAmor

Ja trist men sant...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D - bekreftet 20. oktober 2017
VIN:

Larsebass

Flott med en støttegruppe, jeg samler krefter til å oppdatere signaturen min.
Tesla X75D.

Nasatech

Er det 100% sikkert at de ikke kommer før jul? Hadde trodd Tesla la inn høygiret for å få de levert før januar? Blir spennende å følge med på registreringen i desember. Blir nok mange biler.

pers1

#4
Antar også min kommer i februar mars
X-100D Pearl White, Hvit Seks seters interiør med midtkonsoll, Premium oppgraderingespakke,Karbonfiberoppgradering, Oppgradert Autopilot (AP 2.5) og 20"

Bestilt 31.10.17
Bekreftet 07.11.17
VIN tildelt 80xxx 9.12.17
Din Tesla er for øyeblikket i produksjon. 09.12.17
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Oppned

Delivery knuste håpet om januarlevering ja... >:(
Tesla Model X 75D bekreftet 23. okt

cop

Hepp,

Venter også på ny doning
TMS75D - Midnight Silver Metallic - Glasstak - 19" sølv Slipstream - Flermønstret svart - Innredning i mørk asketre - Svart innertak - Oppgradert Autopilot- Premium oppgraderingspakke - 19" Nokian vinterhjul uten pigg

Ved bestilling ble det informert om at levering ville nok bli sent Desember eller i verste fall tidlig Januar, valgte derfor å plassere en bestilling. I flere uker etter bestilling sto det også levering Desember og så en periode Januar i Design studioet til Tesla.

Har vel nå egentlig slått meg til ro med at de har egentlig ikke peiling på hva som skjer her på berget og bilen får komme når den kommer. Bare så surt når du får en beskjed, men noe annet som er realiteten.

Fossilbilen er solgt, dette da jeg fikk et godt tilbud på den, men vurderer nå å kjøpe en ny bil, da tanken på å gå uten bil frem til Mars er helt uaktuelt.

Litt fra Delivery:
Bestillingen med aksept av vilkår elektronisk: 09/10/2017
Bilens design bekreftet: 16/10/2017

Svar fra Delivery:
11.11.17:
Bilen din er ikke enda gått til produksjon. Per nå ser det ut til at den vil ha levering i februar/mars, men det kan være at produksjonslinjen endrer seg og at du da vil få noe tidligere levering. Dessverre er dette uvisst per nå.

17.11.17:
Dessverre er ikke bilen gått i produksjon, og per nå står den til at skal bli ferdig produsert tidlig januar. Ergo vil nok februar/mars være en realitet.

20.11.17:
Det handler bare om hvor bilen din ligger i produksjonslinjen, så biler med ditt spec er rett og slett ikke bare gått til produksjon enda.

Så jeg beklager at det da tar noe lengre tid med din bil, så håper jeg at den går til produksjon snarlig!

Pr. 21.11.17: Ikke noe VIN eller info om produksjon  :o

razeac

Hei

Flott! en støttegruppe!

Har sjekket my tesla flere ganger om dagen siden 30 september. Blir glad når den var bekreftet 7. Okt. Så skjedde ingenting helt mot slutten av Oktober. Fikk vin november. Så skjedde ingenting igjen. Trykker F5 F5 F5 .... Vinteren kom. Mørke tider... Har fortsatt desember januar februar mars... bra at jeg har fortsatt kia ev. Men dumt at jeg ser en model x hver eneste i dag når jeg kjører. Deprimerende


NicoAmor

Sitat fra: razeac på onsdag 22. november 2017, klokken 08:13
Hei

Flott! en støttegruppe!

Har sjekket my tesla flere ganger om dagen siden 30 september. Blir glad når den var bekreftet 7. Okt. Så skjedde ingenting helt mot slutten av Oktober. Fikk vin november. Så skjedde ingenting igjen. Trykker F5 F5 F5 .... Vinteren kom. Mørke tider... Har fortsatt desember januar februar mars... bra at jeg har fortsatt kia ev. Men dumt at jeg ser en model x hver eneste i dag når jeg kjører. Deprimerende
Siden du har fått vin så er du heldig. Jeg bestilte 12 september, bekreftet 19 september. Ennå ikke fått vin eller estimert leverings mnd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D - bekreftet 20. oktober 2017
VIN:

TeslaModelX

Sitat fra: cop på tirsdag 21. november 2017, klokken 10:36
Hepp,

Venter også på ny doning
TMS75D - Midnight Silver Metallic - Glasstak - 19" sølv Slipstream - Flermønstret svart - Innredning i mørk asketre - Svart innertak - Oppgradert Autopilot- Premium oppgraderingspakke - 19" Nokian vinterhjul uten pigg

Ved bestilling ble det informert om at levering ville nok bli sent Desember eller i verste fall tidlig Januar, valgte derfor å plassere en bestilling. I flere uker etter bestilling sto det også levering Desember og så en periode Januar i Design studioet til Tesla.

Har vel nå egentlig slått meg til ro med at de har egentlig ikke peiling på hva som skjer her på berget og bilen får komme når den kommer. Bare så surt når du får en beskjed, men noe annet som er realiteten.

Fossilbilen er solgt, dette da jeg fikk et godt tilbud på den, men vurderer nå å kjøpe en ny bil, da tanken på å gå uten bil frem til Mars er helt uaktuelt.

Litt fra Delivery:
Bestillingen med aksept av vilkår elektronisk: 09/10/2017
Bilens design bekreftet: 16/10/2017

Svar fra Delivery:
11.11.17:
Bilen din er ikke enda gått til produksjon. Per nå ser det ut til at den vil ha levering i februar/mars, men det kan være at produksjonslinjen endrer seg og at du da vil få noe tidligere levering. Dessverre er dette uvisst per nå.

17.11.17:
Dessverre er ikke bilen gått i produksjon, og per nå står den til at skal bli ferdig produsert tidlig januar. Ergo vil nok februar/mars være en realitet.

20.11.17:
Det handler bare om hvor bilen din ligger i produksjonslinjen, så biler med ditt spec er rett og slett ikke bare gått til produksjon enda.

Så jeg beklager at det da tar noe lengre tid med din bil, så håper jeg at den går til produksjon snarlig!

Pr. 21.11.17: Ikke noe VIN eller info om produksjon  :o

Vurdert inventory?

Maaaaagnus

Sitat fra: razeac på onsdag 22. november 2017, klokken 08:13
Hei

Flott! en støttegruppe!

Har sjekket my tesla flere ganger om dagen siden 30 september. Blir glad når den var bekreftet 7. Okt. Så skjedde ingenting helt mot slutten av Oktober. Fikk vin november. Så skjedde ingenting igjen. Trykker F5 F5 F5 .... Vinteren kom. Mørke tider... Har fortsatt desember januar februar mars... bra at jeg har fortsatt kia ev. Men dumt at jeg ser en model x hver eneste i dag når jeg kjører. Deprimerende

Bestilte en S75D ultimo september og fikk følgende melding i går "Vi som sitter på delivery har ikke noe logistikk informasjon. Så vi vet ikke hvilke båter bilene kommer med, hvor lang tid det tar etc. Det eneste jeg kan se er at bilen din er satt på båt mot Belgia. Vi har estimert levering mot slutten av Desember."

NicoAmor

Da fikk jeg svar fra delivery, bilen har planlagt produksjon i begynnelsen av januar. Forventet levering slutten av februar, begynnelsen av mars....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D - bekreftet 20. oktober 2017
VIN:

Holraven

Ser ut til at det blir lange vintermånadar, ja. Får trøste meg med at eg får ein ordentleg avskjed med min trufaste Volvo. Skal nyte det kubiske bagasjerommet og takstativet så lengje eg har det, og prøve å ignorere detaljar som dieselfylling, bompengar, parkeringsavgift og ei gamal automatkasse. Satsar på at mars er mars, og ikkje mai...
+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

Larsebass

Godt skrevet! Advent er jo ventetiden også.
Tesla X75D.

Aaalb

Ringte delivery i dag og en liten opptur - skulle egentlig produseres i januar, men skal nå være scheduled til produksjonsslutt 18.des + - 2 dager, og følgelig levering i Trondheim tidlig februar, og kanskje jeg kan presse det til sent januar ved henting sørpå. :+1:
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA