Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Kav2

24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Pitil

Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

Apache

Bestilte 30/9 2017 og fikk bilen i dag. Jeg likte min gamle 2004 Passat (sedan) veldig bra men da jeg kom hjem så så jeg at jeg aldri kom til å kjøre det gamle bensin dyret igjen. Er meget fornøyd med den nye bilen.

Liten bonus at selgeren gjorde en liten feil/tabbe i kontrakten slik at jeg slapp prisøkning med 13,000,- i forhold til kontrakten i fjor. ;D

Pitil

#198
Bestilte 15.11.17. Estimert produksjon uke 23, med mulig levering uke 26. Alt utstyr uten dynamiske baklykter.

UPDATE 06.07.18: : Bil var klar til utlevering uke 26, som estimert, men hentet den ut denne uken :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

e-Stig

#199
Sitat fra: Future e-tron owner på lørdag 21. april 2018, klokken 16:22
Bestilte 15.11.17. Estimert produksjon uke 23

I dag er det nøyaktig 5 måneder siden jeg bestilte; 21. november 2017. Har ikke hørt et pip fra Møller ennå, men leser alt jeg kommer over av erfaringer både her og på andre forum.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

Pitil

@e-Stig
Ble ikke kontaktet jeg heller, men etterspurte litt info pr. e-post. Det er jo bare estimat. Regner med selgerne kontakter kundene når de vet noe mer sikkert.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

Økonomen

Jeg bestilte for et par uker siden og fikk estimert levering i oktober/november. Etter å ha lest gjennom denne tråden må jeg innrømme at det ikke virker helt realistisk. Er med AID da selger sa at dette ikke lenger forsinker leveringen ytterligere. Vet ikke helt hva jeg skal tro på akkurat nå.

Bjarkaffi

Nå er endelig min i produksjon etter 6 lange måneder med venting.

Spørsmålet nå er bare hvor lang tid det går før den kommer til Stavanger?

Noen erfaringer?

Bjarkaffi


Mst026

Har fått bekreftet produksjonsuke og den skal gå i produksjon om 3 uker. Noen som har opplevd at bilen er produsert før bekreftet produksjonsuke og dermed fått bilen utlevert tidligere?

Motorwatt

Aldri hørt om, spesielt når det er så nær oppgitt produksjonsdata. Legg til 3-4 uker fra produksjon til levering.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Goffe

Har fått bekreftet produksjonsuke (uke 30) altså forrige uke, med estimert levering slutten av august. Har ikke hørt noe fra selger om at bilen er ferdig produsert. Heller ikke noe om forlenget leveringstid grunnet tilbakekalling og VW har stoppet utlevering av nye biler. Noen andre som har produksjonsuke rundt denne tiden og hørt noe fra selger?

e-Stig

Bestilte e-Golf 21. november i fjor og fikk i går beskjed om at bilen er til tectylering og kan hentes hos forhandler i slutten av neste uke. Det er første gang jeg har ventet i over 8 måneder på ny bil.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

Kjetil1986

Bestilte 12 januar i år. Skal hente bilen i morgen  :D :+1:
Model 3 long range 2021

e-Stig

e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA