Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Sitat fra: Moby på torsdag 07. desember 2017, klokken 15:30

Edit: jeg sjekka. Egolfen begynner på 326k nå

Smått ufattelige 90.000 dyrere enn Leaf. Samme størrelse som Golf, lengre rekkevidde og kraftigere motor. Golfen er dog litt mer premium fortsatt. Jeg ser for meg at VW må kutte prisen voldsomt...

Knut Røe

VW selger godt. Møller konsernet går med rekord overskudd.  Tviler på det kommer noe priskutt derfra med det første.

emmern

Spørs når det hvis de er trege med levering og folk avbestiller fordi de kan få en ny toppspekket Leaf som ligger under startprisen...  ;)
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Eriond

Bestilte min bil 07.07 med det aller meste av utstyr utenom dynamisk baklys. Fikk bekreftet produksjon i uke 2 2018 nå. Ved bestilling ble jeg fortalt om estimert produksjon i uke 45 2017.

Stikkkontakt


Victor Halvorsen

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 11. desember 2017, klokken 08:02
Hva er leveringstid om man bestiller i dag?

Avhenger endel av utstyr, men 10-11mnd leveringstid er nok ikke urealistisk...

AAB26

Sitat fra: Eriond på mandag 11. desember 2017, klokken 01:47
Bestilte min bil 07.07 med det aller meste av utstyr utenom dynamisk baklys. Fikk bekreftet produksjon i uke 2 2018 nå. Ved bestilling ble jeg fortalt om estimert produksjon i uke 45 2017.

Må du være veldig uheldig, jeg bestilte 21/7 med dynamiske baklys og min er på vei til Norge nå.

Victor Halvorsen

Ang avbestillings gebyr tidligere i tråden. Avbestilte i dag og eller bestilte en i3. Fikk storkunderabbat på i3 samt at i3 drar seg merkant bedre frem på vinterføre nedi gata jeg bor...

Må ut med 1600kr sa selger.

hiawata

Jeg bestilte helt i slutten av september, og den ble produsert 5. desember. Usikker på om jeg får den før nyttår eller ikke. Den står fremdeles i Bremerhaven.

Oddlef

Sitat fra: hiawata på fredag 15. desember 2017, klokken 09:44
Jeg bestilte helt i slutten av september, og den ble produsert 5. desember. Usikker på om jeg får den før nyttår eller ikke. Den står fremdeles i Bremerhaven.

Mye utstyr?

Bestilte 18/9, ikke hørt et pip...

Mst026

Kanskje litt off topic, men får gå.

Noen som vet om man kan signere kjøpskontrakt på ny e-golf elektronisk eller må man fysisk møte opp hos forhandler? Ikke alltid like lett å komme seg til forhandler midt i arbeidstiden.

Oddlef

Sitat fra: Oddlef på fredag 15. desember 2017, klokken 12:24
Sitat fra: hiawata på fredag 15. desember 2017, klokken 09:44
Jeg bestilte helt i slutten av september, og den ble produsert 5. desember. Usikker på om jeg får den før nyttår eller ikke. Den står fremdeles i Bremerhaven.



Mye utstyr?

Bestilte 18/9, ikke hørt et pip...

Purret på selger, han hadde fått estimert en produksjon i mars/april.. det vil si levering i april/mai..  :-1:

hiawata

Sitat fra: Oddlef på fredag 15. desember 2017, klokken 18:23
Sitat fra: Oddlef på fredag 15. desember 2017, klokken 12:24
Sitat fra: hiawata på fredag 15. desember 2017, klokken 09:44
Jeg bestilte helt i slutten av september, og den ble produsert 5. desember. Usikker på om jeg får den før nyttår eller ikke. Den står fremdeles i Bremerhaven.



Mye utstyr?

Bestilte 18/9, ikke hørt et pip...

Purret på selger, han hadde fått estimert en produksjon i mars/april.. det vil si levering i april/mai..  :-1:

Jeg fikk opprinnelig estimert levering februar/mars, så må nok ha vært en avbestilling de kunne endre på.

Ganske middels utstyrt, skinn, keyless, ryggekamera -men uten AID og dynamiske lys foran/bak.
Med AID fikk jeg estimert levering i juni, og strengt tatt blei jeg aldri komfortabel med det, selv om det jo ser mer fancy og moderne ut.

HelectriC

Bestilte ny eGolf med alt av utstyr idag, forventet levering september/oktober 2018 :D heldig vi ikke solgt den gamle!
Fikk vite at Norge fått tildelt 9000 eGolfer for hele 2018 og 6000 er allerede solgt.
ioniq 5

zementh

#74
Sitat fra: hiawata på fredag 15. desember 2017, klokken 18:57
Sitat fra: Oddlef på fredag 15. desember 2017, klokken 18:23
Sitat fra: Oddlef på fredag 15. desember 2017, klokken 12:24
Sitat fra: hiawata på fredag 15. desember 2017, klokken 09:44
Jeg bestilte helt i slutten av september, og den ble produsert 5. desember. Usikker på om jeg får den før nyttår eller ikke. Den står fremdeles i Bremerhaven.



Mye utstyr?

Bestilte 18/9, ikke hørt et pip...

Purret på selger, han hadde fått estimert en produksjon i mars/april.. det vil si levering i april/mai..  :-1:

Jeg fikk opprinnelig estimert levering februar/mars, så må nok ha vært en avbestilling de kunne endre på.

Ganske middels utstyrt, skinn, keyless, ryggekamera -men uten AID og dynamiske lys foran/bak.
Med AID fikk jeg estimert levering i juni, og strengt tatt blei jeg aldri komfortabel med det, selv om det jo ser mer fancy og moderne ut.

Angående at du ikke fikk AID, så betyr det veldig lite. Har selv AID, men etter å ha kjørt en del med en fossilgolf uten, så må jeg si at det egentlig gir veldig lite. Man kan jo ikke fjerne de store sirklene, så det blir jo egentlig helt likt. Og det er veldig få egne valg man kan gjøre, så i sum har man egentlig bare en ekstra skjerm for kartet som forskjell. I tillegg har man en litt mer nøyaktig batterimåler uten AID, siden den tross alt er oppdelt og det er litt lettere å se hvor mye man har brukt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA