Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Oddaa

Sitat fra: Mst026 på fredag 15. desember 2017, klokken 14:23
Kanskje litt off topic, men får gå.

Noen som vet om man kan signere kjøpskontrakt på ny e-golf elektronisk eller må man fysisk møte opp hos forhandler? Ikke alltid like lett å komme seg til forhandler midt i arbeidstiden.
Selger sender deg kontrakten på epost. Du printer, signerer, scanner og returnerer.

Sånn har i alle fall jeg gjort det ved flere anledninger.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Kav2

#76
Sitat fra: Moby på torsdag 07. desember 2017, klokken 15:30
Hva er "mye" utstyr, kan du spesifisere? Du har kanskje firma avtale også. 318k er ikke så langt unna startprisen nå, riktig nok i konfiguratoren.

Edit: jeg sjekka. Egolfen begynner på 326k nå

Ja, den har gått opp i pris, men selgerene har ofte mye å gå på. Jeg har ingen firmaavtale.

Min har sikkerhetspakke, dynamiske frontlykter, dynamiske baklykter, parkeringsassistent, ryggekamera, AID, mørke vinduer bak, keyless access, ambientebelysning. 318,5 k.
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Mst026

Da hadde jeg bestilt meg ny e-golf  ;) Bestilte den 19.12.2017 og selgeren estimerte juli/august.

Pure White, viennaskinn, sikkerhetspakke, dynamiske led-frontlykter, mørke ruter, kollisjonsputer bak, keyless acces og ryggekamera.

Amatøren

Var innom Møller bil på Slependen i dag og selger der antydet opp mot 12 måneder leveringstid.

Selvfølgelig avhengig av utstyr.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Mst026

ja, 12 mnd kan det vel bli med active info display og de baklysene.

Har ikke bestilt noen av disse, så da satser vi på 7-8 mnd  8)

Kav2

Sitat fra: Mst026 på torsdag 21. desember 2017, klokken 12:32
Da hadde jeg bestilt meg ny e-golf  ;) Bestilte den 19.12.2017 og selgeren estimerte juli/august.

Pure White, viennaskinn, sikkerhetspakke, dynamiske led-frontlykter, mørke ruter, kollisjonsputer bak, keyless acces og ryggekamera.

Grattis. Hvor mye må du ut med?
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin


hiawata

Oppfølging: bestilt i slutten av september -  utlevert 21. Desember. Under 3 måneder ventetid.

Mobileum

Sitat fra: hiawata på fredag 22. desember 2017, klokken 09:38
Oppfølging: bestilt i slutten av september -  utlevert 21. Desember. Under 3 måneder ventetid.

Med Active Info Display?
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9


PTh

Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...

Kav2

Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...

Så kjipt. Når skulle den leveres?
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Oddlef

Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...


Når bestillte du?

PTh

Sitat fra: Kav2 på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:34
Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...

Så kjipt. Når skulle den leveres?

Var planlagt levering i uke 6-7

Sitat fra: Oddlef på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:35
Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...


Når bestillte du?

Jeg bestilte i oktober, men tok over en bestilling fra august. Har det mest av utstyr ink AID, men ikke de dynamiske bak-lyktene.

Kav2

Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:50
Sitat fra: Kav2 på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:34
Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...

Så kjipt. Når skulle den leveres?

Var planlagt levering i uke 6-7

Sitat fra: Oddlef på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:35
Sitat fra: PTh på onsdag 10. januar 2018, klokken 14:29
Fikk nettop mail fra Møller, de skriver at min bil er forsinket med 2-3 måneder  :-[. Grunnen er at fabrikken har utfordringer med å skaffe nok batteripakker...


Når bestillte du?

Jeg bestilte i oktober, men tok over en bestilling fra august. Har det mest av utstyr ink AID, men ikke de dynamiske bak-lyktene.

Da kan det fort ramme meg også. Fikk bekrefta at den skulle i produksjon i uke 3 og leveres uke 7.
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA