Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nå skal GM begynne å selge Chevrolet Bolt i Midtøsten

Startet av Snylter1, onsdag 15. november 2017, klokken 11:16

« forrige - neste »

Como

Sitat fra: Snylter1 på onsdag 15. november 2017, klokken 11:16

http://bil24.no/flere-darlige-nyheter-for-ampera-e/
"Det er ikke akkurat gode nyheter for søsteren, Ampera-e."
"Det kan fort vise seg å være søsteren ingen vil ha."


Det er vel mer riktig å skrive "søsteren ingen kan få"  ;)
2022 Skoda Enyaq 80x
2017 Ampera-e

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Radiobil1

De er jo tvillinger. Om de er en= eller to egget er vel spørsmålet.


Hu ene har en litt annen port enn hu andre, men alt kan jo fikses i våre dager  ;)


Helt overbvist om at import kommer. Hvor lange Amperaer er solgt i Tyskland eller andre euroland?

kaiat

Sitat fra: Radiv på torsdag 16. november 2017, klokken 01:01Helt overbvist om at import kommer. Hvor lange Amperaer er solgt i Tyskland eller andre euroland?

I Nederland ca 120-130 og i Sveits rundt 150 biler. Jeg vet ikke helt i Tyskland for der har den solgt så lite at den ikke er med på de salgsstatistikkene jeg har sett, men jeg regner med at det er rundt det samme antallet som i Nederland og Sveits.

navyelsen

Sitat fra: Radiv på torsdag 16. november 2017, klokken 01:01
Hvor lange Amperaer er solgt i Tyskland eller andre euroland?

De er nok 4,17 meter i lange, også i Tyskland  ;) :P
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

Trekkoppbil

USA-Leafer lå høyt i pris på bruktmarkedet i vår. Jeg fikk en forklaring om at det er arabere som kjøper dem opp.
Det høres jo litt rart ut, da batteriene ikke tåler varme strøk.  Men selgere bryr seg ikke så mye om sånnt. Nissan USA har jo hatt salgskampanjer på Leaf i varme strøk. Der blir batteriene ofte bytta på garantien.

Er det noen som kjenner til om batteriet til Bolt vil klare seg i varmen?

Eldre Leaf-batterier var forventa å vare 1,9 år i Dubai: http://www.electricvehiclewiki.com/Battery_Capacity_Loss#Battery_Aging_Model

Kriss

Ampera e leveres desember 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA