Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Brukt elbil for daglig tur/retur jobb ca 90 km

Startet av jorno, mandag 13. november 2017, klokken 20:38

« forrige - neste »

THE

Renault Zoe har ikke rattvarme, men skal nok klare 90 km uten lading.

Hvis du har TN-NETT på jobb og/eller hjemme så har du ingen av utfordringene i forhold til lading som gjør folk så skeptiske til Zoe heller.

Jeg solgte nettopp en 2015 Zoe for 135000,-. Den brukte jeg til pendling totalt 100 km pr dag uten lademulighet.

Bilen har ikke mye luksus, men er komfortabel, god å kjøre og sikker. Ganske bra bagasjerom har den også, får plass til 4 hjul stående ved siden av hverandre med hattehylle på plass.

22 kW AC lading er også utbredt, og rimeligere enn hurtiglading. Mange 22 kW ladere på butikker o.l. er også gratis.

Jeg tror Zoe er det rimeligste alternativet, spesielt hvis dere har TN nett på jobb.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA