Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

Touring

Hva har dette med bilder av e-tron å gjøre?

geear

Det begynte vel med bilder av baksetet, som gjorde at en reservasjonsholder ble skeptisk til bilen og spurte spørsmål om rente på TMX. Ser ikke helt problemet, du kan ikke vente 36 sider på et _diskusjonsforum_ uten diskusjoner og sammenligninger med andre biler.

For egen del så jeg e-tron live for første gang i går, på ONS, men har ikke bilder å dele. Der var også i-Pace, iX3 og den kjære autonome bussen som vanligvis tråler rundt på Forus. iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Stikkkontakt

#527
Sitat fra: gr på onsdag 29. august 2018, klokken 14:52
iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Hva var galt med iX3? Det er jo en særdeles kapabel midsize SUV der BMW har gjort store sprang på interiørkvalitet og kjørefølelse. Ble den dårligere med elektrisk drivlinje?
Men sammenlignet med e-tron ig i-pace er det vel forventet at iX3 blir MYE billigere. Ca 55.000 euro med tysk moms.

Touring

Er ikke Tesla vettu. Da blir alt feil sikkert

JorEl

Ix3 til 450 000Nkr? Det er vel en bra pris?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Guljfesk

Sitat fra: Touring på onsdag 29. august 2018, klokken 13:34
Hva har dette med bilder av e-tron å gjøre?


Beklager, ble litt revet med da jeg så midtkonsollen bak. Var i grunn ment som kommentar på/om bilen, ventet i 3år på bilen. så kan si det var en skuffelse.
Får vente å se. :)

Siggen

Sitat fra: gr på onsdag 29. august 2018, klokken 14:52


For egen del så jeg e-tron live for første gang i går, på ONS, men har ikke bilder å dele. Der var også i-Pace, iX3 og den kjære autonome bussen som vanligvis tråler rundt på Forus. iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Det er en Q7 E-tron som står på ONS hvis du tenker på den som stod på standen til Holta & Håland sammen med I-Pace :)

Counterpointer

Sitat fra: Siggen på onsdag 29. august 2018, klokken 20:38
Sitat fra: gr på onsdag 29. august 2018, klokken 14:52


For egen del så jeg e-tron live for første gang i går, på ONS, men har ikke bilder å dele. Der var også i-Pace, iX3 og den kjære autonome bussen som vanligvis tråler rundt på Forus. iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Det er en Q7 E-tron som står på ONS hvis du tenker på den som stod på standen til Holta & Håland sammen med I-Pace :)
Hvorfor vises elbiler på offshore northern seas (oljemesse?)?

Siggen

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 29. august 2018, klokken 23:27
Sitat fra: Siggen på onsdag 29. august 2018, klokken 20:38
Sitat fra: gr på onsdag 29. august 2018, klokken 14:52


For egen del så jeg e-tron live for første gang i går, på ONS, men har ikke bilder å dele. Der var også i-Pace, iX3 og den kjære autonome bussen som vanligvis tråler rundt på Forus. iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Det er en Q7 E-tron som står på ONS hvis du tenker på den som stod på standen til Holta & Håland sammen med I-Pace :)
Hvorfor vises elbiler på offshore northern seas (oljemesse?)?

Er dette ett oppriktig spørsmål? Hva vil du egentlig frem til? Hvordan tror du vi forflytter oss fra A til B?

Det renner over med newtech glade folk med Amex som brenner i lommeboka så det er jo en ypperlig anledning å vise frem det nyeste på automobilfronten også.

Som en kuriosa så var Elon Muskedunder med å åpnet messen i 2014(?)

Ansjosfilet

Sitat fra: Siggen på torsdag 30. august 2018, klokken 07:25
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 29. august 2018, klokken 23:27
Sitat fra: Siggen på onsdag 29. august 2018, klokken 20:38
Sitat fra: gr på onsdag 29. august 2018, klokken 14:52


For egen del så jeg e-tron live for første gang i går, på ONS, men har ikke bilder å dele. Der var også i-Pace, iX3 og den kjære autonome bussen som vanligvis tråler rundt på Forus. iX3 var _ikke_ imponerende. De to andre som ventet.

Det er en Q7 E-tron som står på ONS hvis du tenker på den som stod på standen til Holta & Håland sammen med I-Pace :)
Hvorfor vises elbiler på offshore northern seas (oljemesse?)?

Er dette ett oppriktig spørsmål? Hva vil du egentlig frem til? Hvordan tror du vi forflytter oss fra A til B?

Det renner over med newtech glade folk med Amex som brenner i lommeboka så det er jo en ypperlig anledning å vise frem det nyeste på automobilfronten også.

Som en kuriosa så var Elon Muskedunder med å åpnet messen i 2014(?)

Du tok ikke ironien du.
2016 Bmw i3 60Ah
2022 Bmw iX3 LCI

ToWalkOrDrive

...og grunnen til at den ordentlige Audi e-tron quattro concept ikke kunne vises var visstnok noe om midlertidig import som hadde gått ut på dato...visstnok...
Tesla Model Y                         2021-

forzaman

En grei side å lese igjennom. Ingen ting revolusjonerende nytt, men det meste som er offisielt samlet på et sted: https://www.e-tron.audi/en.
Grei lesing i løpet av de siste 15 dagene før den 17. september.

Kåre Knatten

Den siden har vel vært opp og gått i et års tid, velkommen etter  ;)

forzaman

Sitat fra: Kåre Knatten på søndag 02. september 2018, klokken 14:38
Den siden har vel vært opp og gått i et års tid, velkommen etter  ;)

Jeg har vel aldri sagt at denne siden er ny, har jeg? Bare at denne er grei å lese, da det er mye info som har dryppet i løpet av året som er samlet på et sted. Kanskje ikke alle som er like flink som deg til å få med seg alt...

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA