Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

Eodman

Helt enig! meget bra interiør, bedre en prototypen. Er usikker på om jeg skal gå for diigtale speil. Håper det blir anledning til å se løsningen "live" før bestilling.

daktari

Samme konsept som A7 og A8 men vesentlig mer "sci fi". Litt masete kanskje?
Som Jaguar, også Audi vil ha en meningsløs start/stopp-knapp. Og litt for stor midtkonsoll.
Bakseteplassen så veldig bra ut, de kunne med fordel trukket midtkonsollen 5 cm frem.
Blir utrolig spennende med bagasjerommet nå.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Pingle

Jeg er glad jeg ikke har valgt å "fylle opp baksetet", i familieplanleggingen. Det illustrerer godt hvilken betydning den plassen har, når man helst tar bilde med midtarmlenet nede.  Lurer også litt på hvorfor man på død og liv skal kvele den femte plassen med midtkonsoll langt bak, men kan være god nok plass uansett.
Ellers synes jeg nok at det er bedre og mer beskrivende bilder av interiøret på en gjennomsnittlig finn-reklame for Tesla enn dette, for jeg synes det er vanskelig å få oversikt over hvordan bilen egentlig blir seende ut. Kanskje scifi, kanskje blir den pen, så det blir interessant å se den i live.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

Orbit

Sitat fra: Eodman på onsdag 04. juli 2018, klokken 10:42
Er usikker på om jeg skal gå for diigtale speil. Håper det blir anledning til å se løsningen "live" før bestilling.

På en del av bildene er det mye gjenskinn fra interiøret i "speil"-skjermene, selv på bilder tatt (ca) fra førerplass. Det virker som kobinasjonen av høyglans overflater og innvendige vinkler i interiøret ikke er helt optimal for å se skjermen klart. Får håpe dette er noe som ser bedre ut i virkeligheten enn på kamera.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Orbit

Det er veldig stor spredning i rekkevidde-estimering på de forskjellige pressebildene (de er tatt over 4-5 dager ut fra dato på skjermen), for eksempel 180km på ca 40% SOC som nedenfor. Det tyder vel mest på at bilen blir kjørt forskjellig, samt at noen timers stilleståede foto-shoot med AC på i sommervarmen får estimeringen til [korrekt] å tilsi at en ikke kommer så langt. (Det var også tilsvarende stor spredning på pressebilder for i-Pace.)

Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Pingle

Sitat fra: Orbit på onsdag 04. juli 2018, klokken 12:01
Sitat fra: Eodman på onsdag 04. juli 2018, klokken 10:42
Er usikker på om jeg skal gå for diigtale speil. Håper det blir anledning til å se løsningen "live" før bestilling.

På en del av bildene er det mye gjenskinn fra interiøret i "speil"-skjermene, selv på bilder tatt (ca) fra førerplass. Det virker som kobinasjonen av høyglans overflater og innvendige vinkler i interiøret ikke er helt optimal for å se skjermen klart. Får håpe dette er noe som ser bedre ut i virkeligheten enn på kamera.
Prøvde å se gjennom bildene, og så egentlig bare gjengitt det jeg ville forventet å se i et speil. På akkurat dette bildet kan både mur og refleksjon forklare det vi ser, men det er også et annet bilde med mur på (motsatt side).
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

hovik

Hvorfor kunne de ikke gjøre gulvet flatt? Bilen har ikke akkurat kardang.
2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

AJ82

Kan jo være at andre ting er plassert der...

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Gordon Retriever

Interiøret ser veldig bra ut - og som forventet.
Litt overrasket over at Audi velger en bil uten glass i taket til pressebildene.


Knut@@


Stikkkontakt

Sitat fra: Knut@@ på onsdag 04. juli 2018, klokken 18:01
Hva er denne dingsen?

Det er i utgangspunktet en girspak. Men fungerer nok utmerket til å hvile hånden på også...

Stikkkontakt

Et bilde i nattmodus.
Skamlekkert. For øvrig er de to skjermene i midten og AID standard. Skjermene i dørene tror jeg blir grisedyre. Minst 10000 kr. Du kan ikke vise dette vedlegget.Du kan ikke vise dette vedlegget.

Pingle

Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 04. juli 2018, klokken 18:33
Et bilde i nattmodus.
Skamlekkert.
Litt vel scifi for meg. Og om damene i huset finner ut at LEDfarvene er valgfrie tør jeg ikke ta med meg kolleger i bilen.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA