Skrevet av Emne: VW eup batteri i Think Classic  (Lest 4898 ganger)

elektrolux

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 12338
    • Vis profil
Sv: VW eup batteri i Think Classic
« Svar #30 på: lørdag 12. mai 2018, klokken 07:56 »
Det ryktes om vellykket prøvekjøring av 200V Classic i Oslo området.  8) Er varmeelementet koblet om for den høyere spenningen?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El og Citroen AX elektro
Har for tiden VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model, Fiat 500 Microvetti, Buddy og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635

Daglig leder i elbilhjelpen.no AS. Utleievirksomhet via Nabobil.no, Leieting.no, Avamera.com og Air B&B i tillegg til privat og eget firma. Bytter hus via homeforexchange.com

Caspar

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1000
    • Vis profil
Sv: VW eup batteri i Think Classic
« Svar #31 på: lørdag 12. mai 2018, klokken 22:43 »
Stemmer det. Ble en kort prøvetur før helgen uten fronten montert. Gikk som et skudd, men bare forover. Har ikke gjort noe med varmeapparatregisteret enda. Det har vært koblet av lenge siden bilen har Webasto som er montert i fronten med varmluften inn i det originale inntaket.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

aurba

  • Full Member
  • ***
  • Innlegg: 128
    • Vis profil
Sv: VW eup batteri i Think Classic
« Svar #32 på: tirsdag 15. mai 2018, klokken 00:03 »
 :+1:
Think City 2010, Lithium

Caspar

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1000
    • Vis profil
Sv: VW eup batteri i Think Classic
« Svar #33 på: onsdag 23. mai 2018, klokken 17:35 »
Litt trøbbel med det jeg tror må være forladingen. Bilen har startet og gått greit, men plutselig var det stopp og feilmeldingen forladetid overskredet lå inne. Samtidig hadde jeg full batterispenning gjennom releeboksen med tenning av. Dvs som om den skulle vært ferdig forladet. Byttet releeboksen og nå går den igjen. Det kan virke som om inn forladetiden er litt for kort for 200V og at jeg derfor trenger 2 startforsøk på å få den i gang. Hva som drepte den første releeboksen er enda uklart. Men vi nærmer oss 😀
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn