Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Erfaring og leveringstid

Startet av Mst026, fredag 10. november 2017, klokken 16:15

« forrige - neste »

Mst026

Hei! Vet dere hva normal leveringstid er på ny e-up! ?

De av dere som har e up; føler dere trygge i bilen siden den er så liten ut på veien?

Amatøren

Leveringstid: Vet ikke.

Sikkerhet: Alt er relativt i forhold til størrelse, men også alder! Har kjørt e-up! noe lokalt og på tre Harryturer samt en en tur til Vestby. Ikke følt noe utrygghet! Den føles faktisk ikke ut som spinkel bil slik jeg har følt med lånebiler av japansk type. Faktisk så er den mye bedre enn jeg var forberedt på. Bedre at barna våre kjører den enn om de hadde kjøpt seg en eldre fossilbil.

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

epifant

Etter 25 000 km i e-upen har jeg aldri følt meg utrygg. Faktisk er det en problemstilling jeg ikke engang har tenkt over. Som Amatøren sier oppleves den ikke som en spinkel bil. Størrelsen på bilen har for min del egentlig ingen innvirkning på hvor trygg jeg føler meg bak rattet. Tvert imot er den liten, oversiktlig, kjapp å manøvrere, lett å smyge inn rundt forbi osv. Vanskeligere å treffe også ;D

Har også kjørt nyeste e-up som ikke overraskende er enda litt bedre. Anbefaler deg å prøvekjøre en e-up om du ikke har gjort det.
Edison's electric light did not come about from the continuous improvement of the candle

Cbcb

Fikk min for drøyt 2 uker siden, og da sa selger at det var opp mot 6 mnd leveringstid hvis jeg hadde bestilt den dagen jeg hentet den, så ville sjekket dette før bestilling. Ellers en veldig behagelig bil, og føler meg slett ikke uttrygg selv om den er liten

ReneM

Bilen er helt perfekt som bybil. Utrygge er den på ingen måte.

Bilen har også front assist, som griper inn automatisk når den oppdager fare. Det er ikke standard på de litt større elbiler.

Det er ingen X5, men den kan ikke sammenlignes. Blant zoe, e-up, trilling tipper jeg at e-uppen er den sikreste.
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Up_&_Away

Er vel kanskje ingen som bestiller e-up lenger, men det har jeg gjort :-D

er det noen som kan si noe om estimert leveringtid ved nylig bestilte biler.

Jeg bestilte i slutten av januar og da ble det sagt "antagelig 9 mnd".

Syntes det hørtes veldig mye ut siden det ikke akkurat er enorm pågang mot disse små vidunderne lenger. Anyone?
VW e-Up! nybil fra august 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA