Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

El busser til Oslo denne mnd

Startet av Aass_Bayer, onsdag 08. november 2017, klokken 16:31

« forrige - neste »

Aass_Bayer


Agmuns

Det er bare å ta bussen til Snarøya det :) Eller mente du at du hadde lyst til å prøve å styre den?

Aass_Bayer

Sitat fra: Agmuns på torsdag 09. november 2017, klokken 19:33
Det er bare å ta bussen til Snarøya det :) Eller mente du at du hadde lyst til å prøve å styre den?
HEHE, hadde vært noe. Nei, ville bare sitte på med den "in action" :)

Ferry

For noen sære interesser vi har, ta en ekstra tur bare for å sitte i batteribuss. Jeg hadde faktisk tenkt det samme selv, så fort anledningen byr seg  :D Kjørte med hybridbuss i London for et par år siden. Da jeg ble oppmerksom på det så satt jeg bare å lyttet til når motoren startet. Det var behagelig transport.

Hansi

Hver gang jeg går forbi busstasjonen i Drammen  ser jeg om elbussene som skulle vært her men er forsinket har kommet. Jeg har blitt skuffet hittil, det står en dieselbuss på tomgang og stinker.. Gleder meg enormt til mesteparten av trafikken er elektrisk..
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA