Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Løst førersete

Startet av dissern, onsdag 18. februar 2015, klokken 11:21

« forrige - neste »

JSound

Har S edition og elektrisk seter, ikke antydning til det løst sete.
PHEV S edition 2017

gspott

17 modell med El seter selv og tror det er dette jeg merker. Trodde nesten det var noe i kraftoverføring som var litt slarkette og tenker ikke sånn alt for mye over det lengre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JSound

Følger denne!
Merker nå at setet vipper i lengderetning. S edition og elektriske seter. Fikk et tips om fix hos Mitsubishi i Sverige. Dette tipset er hørt via via, så jeg kan dessverre ikke si noe om det er hold i det.
Har noen hørt tilsvarende eller fix i det hele tatt? Bekrefter også at jeg har sittet i nabobil som også har elektriske seter, absolutt ingen vipping her, fast som bare det.
PHEV S edition 2017

Kimedic

Vurderer å gå for en 2018 S edition på kampanje.. Skal ha bilen på prøve i 2 dager før jeg bestemmer meg.

Men..Den jeg satt meg inn i hos forhandler, hadde også en grei slark i førersete. Selger forsvant siden vi allerede hadde prata ferdig så fikk ikke spurt han hvorfor det var slik.

Bilen er kjempefim :+1: Men følelsen av kvalitet blir jo mindre..Har en 2013 passat med el sete til sammenligning..
2020 e-tron 50

RayBomb

2017 s-edition her. Har ikke merket noe slarke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

kibana

Samme problem her - 2017 S Edition mod. Svar fra forhandler at det er helt "NORMALT" på Outlander phev sånn skall det være og vill ikke gjøre noe åt det.. >:(

dissern

Sitat fra: kibana på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 22:06
Samme problem her - 2017 S Edition mod. Svar fra forhandler at det er helt "NORMALT" på Outlander phev sånn skall det være og vill ikke gjøre noe åt det.. >:(

Utfordre de på det. Jeg fikk ny seteramme til slutt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvit Leaf - 2011
Model S 75D - 2017 *solgt*
Model X100 - 2017
Model 3 - 2021

Elgaaen


hELgenen

Blir aldri Mitsubishi på meg når forhandler har slike holdninger om at slark i setet er normalt. Hva med de som ikke har dette da,er det feil på disse? ALLE biler skal oppføre seg likt. Trodde det var innlysende. De som har slark må aldri gi seg. Forhandler må rapportere dette til importøren eller Mitsubishi sentralt? En forhandler skal både hjelpe kunden og hjelpe fabrikk med å luke ut feil. De som ikke har slik kultur i sin bedrift er dømt til å gå dukken

erik e

Slapp av,forhandler vet om dette. Impotøren også,tro meg.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

lettrus


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA