Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tenker se på en Soul nå

Startet av Pål B N, torsdag 02. november 2017, klokken 22:11

« forrige - neste »

vegradd

Sitat fra: Hessijames på lørdag 04. november 2017, klokken 07:07
Rekkeviden med Soul Ev ved vanlig kjøring ligger på 200 km ..det er selvfølgelig avhengig på hvilken måte du kjører. Jeg har lært meg å kjøre veldig økonomisk og bruker oppvarmingen(climanalegg) veldig lite . Temperaturen ute har vært mellom 2-6 grader de siste 2 ukene  og jeg  klarer å kjøre 200 km med full ladet batteri . Jeg kjøpte Soul`en med avtagbar hengerfeste slik at jeg kan transportere sykkel. Eneste minus er bagasjerom men det er ikke bedre med i3;golf,ionic eller Leaf. Dersom jeg har behov for ekstra bagasjerom så bruker jeg takstativ
Jeg er kjempe fornøyd og vil kjøpe samme bil  idag .
Jeg kjører 2018 modell . Pris 278000(med vinterdekk ,hengerfeste,typ 2-ladekabel,Gummimatter ,bagasjeromsmatte)

Blir det ikke kaldt da? Synes den blåser kald luft selv med klima på jeg... Er det noen tips til hvordan holde bilen god og varm og samtidig få lang rekkevidde?

hanche

Jeg har ikke vært plaget med at min 2016-modell er spesielt kald om vinteren. Et standardtips, dersom du er bekymret for rekkevidden og det er kaldt ute, er å skru på setevarmen og så holde lufttemperaturen i bilen litt lavere. Men om du har baksetepassasjerer, er det kanskje ikke så bra.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA