Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det flere enn meg DeliveryNO@tesla.com ikke svarer?

Startet av geear, onsdag 01. november 2017, klokken 11:47

« forrige - neste »

arthur_ols

Jeg bestilte 09.08, bekreftet 11.08 og har nå des-tidlig Jan. Snakket med tesla i Drammen på fredag som sa den antakeligvis kom i slutten av nov. Dagen etter, altså i dag, så MyTesla des-tidlig Jan (i går sa den sent okt-nov). Setter mitt håp på den hyggelige damen hos tesla enn MyTesla som forøvrig sier bilen står i Nederland  :o
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

CaZpaH

Sitat fra: arthur_ols på lørdag 04. november 2017, klokken 23:10
Jeg bestilte 09.08, bekreftet 11.08 og har nå des-tidlig Jan. Snakket med tesla i Drammen på fredag som sa den antakeligvis kom i slutten av nov. Dagen etter, altså i dag, så MyTesla des-tidlig Jan (i går sa den sent okt-nov). Setter mitt håp på den hyggelige damen hos tesla enn MyTesla som forøvrig sier bilen står i Nederland  :o

Bilen er aldri innom Nederland. Den statusen er en bug. Mest sannsynlig er den på vei til eller står på havnen i USA. Når du får 14-dagers intervall på mytesla så vet du at den er på båt over dammen.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

arthur_ols

Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

Elbil-Larsen

Sitat fra: gr på onsdag 01. november 2017, klokken 11:47
Inne på bestillingen på nettsidene til Tesla står følgende kontaktinformasjon for oppfølging i bestillingsfasen:

"Har du spørsmål om bestillingen din? Ta kontakt med leveringsteamet vårt på DeliveryNO@tesla.com"

Ingen telefonnummer eller annet uten å selv bevisst prøve å rote seg rundt på sidene.

At et betongsagingsfirma fra Indre Gokkidalane ikke er så flinke på mail kan man tåle, men at et firma som forsøker å fremstå som hypermoderne både med produkt, nettbestillinger, og som i utgangspunktet kun oppgir en mailadresse til et sentralisert oppfølgingsteam som kontaktinfo etter bestilling, ikke klarer å svare på mail, syns jeg er direkte elendig. Derfor lurer jeg på om det gjelder flere enn meg?

De svarer, men det koker hos dem nå. Er ekstrem pågang siden de "aldri" svarer..

AirCanada

TMS 75D (levering oktober 2017)

geear

Sitat fra: Elbil-Larsen på mandag 06. november 2017, klokken 10:59

De svarer, men det koker hos dem nå. Er ekstrem pågang siden de "aldri" svarer..
Snåle måneder/kvartal de har i amerikanske firmaer i å fall. De svarte nemlig ikke i august, ikke i september og ikke i oktober. Det er iallfall de tre henvendelsene jeg kan se jeg har hatt i farten.

Tesley

Sitat fra: Elbil-Larsen på mandag 06. november 2017, klokken 10:59
De svarer, men det koker hos dem nå. Er ekstrem pågang siden de "aldri" svarer..

Fortsatt den dårligste kundeservicen jeg noensinne har opplevd.

Ingen bekreftelse på mottatt e-post, og en telefontjeneste som kun lar deg ringe i 8 minutter før du må ringe opp på nytt. Har aldri fått svar når jeg lagt igjen på svareren (som regel er den full uansett).
S75D - bekreftet 20. august

arthur_ols

Ring direkte til service senteret. Den deliveryno@tesla.no er i beste fall en gimmick. Google «tesla Drammen» eller sjappa du skal hente bilen. Finn deres direktenr. De har i alle fall svart meg på mine henvendelser uten særlig ventetid.
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

Sidewinder

Er det noen som har mail adresse til noen litt oppi systemet i Tesla Norge?

T.K

Sitat fra: gr på onsdag 01. november 2017, klokken 15:15
Ikke misforstå, selv om jeg har sittet noen minutter i kø de to gangene jeg har snakket med de per telefon, så går det helt fint å ringe, men:

1. De oppgir utelukkende e-mail som kontaktmetode, og det føltes proft helt frem til jeg fant ut at de simpelthen ikke svarer. Selv på de enkleste spørsmål.

2. Jeg er forholdsvis oppegående på interwebverden, men fant aldri Delivery sitt telefonnummer på nettsidene til Tesla før jeg leste om hvor jeg skulle finne det enten her eller på Facebook. Jeg prøvde "Finn oss" på menyen og "Kontakt oss" helt nederst på nettsiden, men ingen av de stedene sier noe om Delivery. Støtte er vel en dårlig oversettelse fra engelske "support".
[/quote

Kanskje noen her har nummeret?

geear

Som det står i sitatet, du må klikke deg inn på "Støtte" i menyen til høyre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA