Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Midt armlene fra Toyota Vios 2002~2007 2008

Startet av Lazybee, mandag 30. oktober 2017, klokken 19:05

« forrige - neste »

Snylter1

Ser ut som du fikk med en del mer en meg  :-\
Rare greier, fikk du virkelig med to enheter til å sette i koppholderen?

Lazybee

Sitat fra: Snylter1 på fredag 24. november 2017, klokken 08:26
Ser ut som du fikk med en del mer en meg  :-\
Rare greier, fikk du virkelig med to enheter til å sette i koppholderen?

Det var to deler med i pakken min ja, tror den andre delen er til nyere Toyota Vios.
Det var også 3 "gaver" i pakken... :)
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

#17
Da har jeg testet armlene på "langtur", noe som fikk meg til å innse at det er mye mere behagelig når armen kommer litt høyere opp. Så jeg har montert den biten som er beregnet til 2008+ Toyota Vios.
Nå hviler albuen i perfekt høyde når jeg har hånden på rattet.  :)

Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

Monterte det "feil" vei med vilje.



Her er armlene med samme "koppholderboksen" som jeg har brukt, den sitter faktisk litt bedre fast med denne, enn med den andre som fulgte med i pakken.
https://www.ebay.com/itm/Car-Center-Console-Armrest-Storage-Box-for-Toyota-Vios-2014-2015-2016-2017/252879245678?hash=item3ae0c7116e:g:hYEAAOSwHptY91J7&vxp=mtr
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

WhiteIon

Hei igjen, og takker for strålende produktbeskrivelse!  :-)
Siden dette fungerte såpass bra, så bestiller jeg en nå etterpå..

kanskje du som er "tingsomflyr-2" på ebay siden til selgeren ?  En iOn eier der som har lagt inn god omtale  :-)

WhiteIon

Selgeren har såklart forandret på annonsen siden sist... og litt uklart om det er samme produkt, så da blir spørsmålet mitt:   Lazybee:  Er produktet i linken jeg legger til nedenfor det samme du kjøpte ?

https://www.ebay.com/itm/For-Toyota-Vios-2002-2008-With-Cup-Holder-Ashtray-Interior-Decoration-Armrest/322901878523?hash=item4b2e73a6fb:g:m2EAAOSw6AlZySCi

Dette er eneste produkt som ligner av alle 17 produktene denne selgeren har akkurat nå..

Tusen takk for hjelp !!

Lazybee

Sitat fra: WhiteIon på mandag 04. desember 2017, klokken 07:58
Selgeren har såklart forandret på annonsen siden sist... og litt uklart om det er samme produkt, så da blir spørsmålet mitt:   Lazybee:  Er produktet i linken jeg legger til nedenfor det samme du kjøpte ?

https://www.ebay.com/itm/For-Toyota-Vios-2002-2008-With-Cup-Holder-Ashtray-Interior-Decoration-Armrest/322901878523?hash=item4b2e73a6fb:g:m2EAAOSw6AlZySCi

Dette er eneste produkt som ligner av alle 17 produktene denne selgeren har akkurat nå..

Tusen takk for hjelp !!

Ja det er det samme som jeg kjøpte. 
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

WhiteIon

Da var den bestillt.. får håpe den dukker opp før jul!  :-)    :+1: :+1:

Lazybee

Sitat fra: WhiteIon på mandag 04. desember 2017, klokken 07:45
Hei igjen, og takker for strålende produktbeskrivelse!  :-)
Siden dette fungerte såpass bra, så bestiller jeg en nå etterpå..

kanskje du som er "tingsomflyr-2" på ebay siden til selgeren ?  En iOn eier der som har lagt inn god omtale  :-)

Er jeg som er Tingsomflyr ja...  :)
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

WhiteIon

Heisann

Da er armlenen ankommet og installert!  fungerer meget bra så takker for tips og hjelp!  :-)

Dvs.. armlenen kom den 18.12, men de lømlene på posten har unnlatt å sende hentelapp og det var bare tilfeldigheter at pakken hadde blitt liggende over tiden før tilbakesending
Lov å ha litt flaks også!   :+1:

Oli

Sitat fra: AppleKnocker på onsdag 22. november 2017, klokken 20:53
Jeg monterte denne i min Miev i sin tid:
https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-For-Mitsubishi-Mirage-Attrage-Adjustable-Armrest-Arm-Rest-Car-Accessories-Console-Box-Storage-Box/1745934897.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kdEzT6

Den passet faktisk perfekt og var solid så lenge jeg hadde bilen, bortsett fra at stoffet var i en annen nyanse enn setene. Ble veldig bra med midtarmlene!

Hallo, godtfolk! Akkurat kjøpt meg en brukt i-MiEv og eg kjempefornøyd så langt. 2011 modell, kjørt 58.000 og med ca 120 km rekkevidde fra hva jeg kan regne meg frem til.

Har bestilt dette armlenet og gleder meg masse til å installere. Kan poste resultater hvis det er ønskelig. Sikker en haug med folk som er gira på å etterinstallere slike ting selv i og med at Mitsubishi tar type 4000 for et originalt armlene.  ::) ::) ::)

Bolfus

Veldig bra om du tar noen bilder fra installasjon og fra ferdig produkt.

arthur

Sitat fra: Oli på fredag 27. juli 2018, klokken 11:08
Sitat fra: AppleKnocker på onsdag 22. november 2017, klokken 20:53
Jeg monterte denne i min Miev i sin tid:
https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-For-Mitsubishi-Mirage-Attrage-Adjustable-Armrest-Arm-Rest-Car-Accessories-Console-Box-Storage-Box/1745934897.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kdEzT6

Den passet faktisk perfekt og var solid så lenge jeg hadde bilen, bortsett fra at stoffet var i en annen nyanse enn setene. Ble veldig bra med midtarmlene!

Kan poste resultater hvis det er ønskelig.

Yes please!  :+1:Venter med å bestille selv til du har fått det plass og rapporterer tilbake.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Oli

Sitat fra: arthur på lørdag 28. juli 2018, klokken 09:20
Sitat fra: Oli på fredag 27. juli 2018, klokken 11:08
Sitat fra: AppleKnocker på onsdag 22. november 2017, klokken 20:53
Jeg monterte denne i min Miev i sin tid:
https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-For-Mitsubishi-Mirage-Attrage-Adjustable-Armrest-Arm-Rest-Car-Accessories-Console-Box-Storage-Box/1745934897.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kdEzT6

Den passet faktisk perfekt og var solid så lenge jeg hadde bilen, bortsett fra at stoffet var i en annen nyanse enn setene. Ble veldig bra med midtarmlene!

Kan poste resultater hvis det er ønskelig.

Yes please!  :+1:Venter med å bestille selv til du har fått det plass og rapporterer tilbake.
Den er grei! Da skal jeg passe på å gi tilbakemelding med bilder. Usikker på hvor lang tid det går før jeg mottar det, men vi ser! :P

Oli

Sitat fra: Oli på lørdag 28. juli 2018, klokken 21:16
Sitat fra: arthur på lørdag 28. juli 2018, klokken 09:20
Sitat fra: Oli på fredag 27. juli 2018, klokken 11:08
Sitat fra: AppleKnocker på onsdag 22. november 2017, klokken 20:53
Jeg monterte denne i min Miev i sin tid:
https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-For-Mitsubishi-Mirage-Attrage-Adjustable-Armrest-Arm-Rest-Car-Accessories-Console-Box-Storage-Box/1745934897.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kdEzT6

Den passet faktisk perfekt og var solid så lenge jeg hadde bilen, bortsett fra at stoffet var i en annen nyanse enn setene. Ble veldig bra med midtarmlene!

Kan poste resultater hvis det er ønskelig.

Yes please!  :+1:Venter med å bestille selv til du har fått det plass og rapporterer tilbake.
Den er grei! Da skal jeg passe på å gi tilbakemelding med bilder. Usikker på hvor lang tid det går før jeg mottar det, men vi ser! :P

Ja, da var armlenet kommet i posten, og det passet ikke litt en gang. Det ble alt for trangt mellom fører og passasjersete til å få montert det, da "klossen" det monteres på er for brei. Vet ikke om selger har lagt ut et annet armlene i samme annonse, eller om AppleKnocker har hatt en annen utgave av bilen?? Ingen mulighet til å få det til å passe i min, i alle fall.

Men så kom armlenet rent tilfeldig frem med en liten skade, så jeg får i alle fall hele beløpet refundert! Hell i uhell, da. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA