Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Midt armlene fra Toyota Vios 2002~2007 2008

Startet av Lazybee, mandag 30. oktober 2017, klokken 19:05

« forrige - neste »

Lazybee

Da er det 1 stk armlene på vei fra Kina.

Etter litt lesing så valgte jeg et armlene fra en Toyota Vios og ikke fra en Toyota-Yaris.
Armlenet fra Viosen kommer lenger fram mot gearspaken en det fra Yarisen gjør.
Og ifølge en post på myimiev.com så passer det som hånd i hanske i koppholderen. ;)

"i just get this on ebay and it fits properly, Leather Car Center Console Armrest Storage Box for Toyota Vios 2002~2007 2008 "

Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Snylter1



HenrikRH

Har bestilt en jeg også. Håper for guds skyld den passer PERFEKT!
8) 8) 8)
Nissan Leaf Nordic 2015
Hvit perlemor, Bose Sound system
Levert av Vestfold Auto

Påkjørt bakfra og kondemnert juni 2017.
-


Citroen Z-Cero 2012 med Webasto

Lazybee

Mitt ble sendt et par timer etter at jeg betalte, ser ut som det ble sendt med EMS så da går det ikke så lang tid før jeg har det... :)  OG om det ikke passer PERFEKT så kommer jeg til å gå amok i kommentarfeltet på  myimiev.com...  :o ::) ;D
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Snylter1

Bestilt  :)
Skal bli spennende å se hvordan det passer.

WhiteIon

Hei dere

Denne så jo virkelig lovende ut!
Ingen inngrep i/på bilens interiør.. og lett installasjon  :-)

Er dere snille og legger ut her deres erfaringer med armlenen når dere for montert den i trillingen ?


Takker for hjelpen!


AppleKnocker

Jeg monterte denne i min Miev i sin tid:
https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-For-Mitsubishi-Mirage-Attrage-Adjustable-Armrest-Arm-Rest-Car-Accessories-Console-Box-Storage-Box/1745934897.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kdEzT6

Den passet faktisk perfekt og var solid så lenge jeg hadde bilen, bortsett fra at stoffet var i en annen nyanse enn setene. Ble veldig bra med midtarmlene!
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser


Lazybee

#11
Da var armlene på plass i ho Elvira.  :)

Passet PERFEKT!

Det er mulig å justere selve puten,samt det følger med en en "plastkloss" som man kan bruke om man vil ha armlene litt høyere opp.  Jeg bruker ikke den "klossen" da jeg synes armlene kom alt for høyt.

 
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

Jeg monterte armlene uten "klossen" på bildet, armlene kom da på samme høyde
som armlene i døra.
Peugeot iOn 2013 (Elvira)

Lazybee

Glemte å nevne at det også er mulig å regulere armlene fram og tilbake på platen den er festet i.  :D




Peugeot iOn 2013 (Elvira)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA