Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endelig bestilling av I-Pace

Startet av bmw2002, onsdag 08. mars 2017, klokken 21:39

« forrige - neste »

Tellus

Si det.
Fuji er solid og Yulong er perlemor metallic så vidt jeg vet. Jaguar sitt navn på Fuji var tidligere Polaris White. Det er en hvit-hvit farge som også ser bra ut i overskyet vær. Den gir dessuten best kontrast til sorte detaljer.

Yolong gjør seg klart best i direkte solskinn. Kan bli litt grå og kjedelig i overskyet vær etter min mening.

Hvis det blir hvit farge for min del så går jeg for Fuji  :)


Tormod_Aas

Noen som har fått med seg om produksjonsbilen bare kommer til Oslo - eller om flere forhandlere får et eksemplar i februar? 4 weeks to go!

HelectriC

Sitat fra: Tormod_Aas på torsdag 25. januar 2018, klokken 05:51
Noen som har fått med seg om produksjonsbilen bare kommer til Oslo - eller om flere forhandlere får et eksemplar i februar? 4 weeks to go!

Ja, i Bergen 22-23 februar hos Sandven.
ioniq 5

Krabbe 2

Har vi en oversikt over kjente datoer der bilen skal vises frem før 1 mars?
Er selvsagt borte når bilen kommer til Bergen. Regner med den skal videre fra Bergen et sted etter visningen.
2017 e-Golf Exclusive sort. Januar 2017.
2018: På jakt etter bil nummer 1

fantonsen

Sitat fra: Krabbe 2 på torsdag 25. januar 2018, klokken 10:31
Har vi en oversikt over kjente datoer der bilen skal vises frem før 1 mars?
Er selvsagt borte når bilen kommer til Bergen. Regner med den skal videre fra Bergen et sted etter visningen.

Mener jeg har lest Stavanger 1 eller 2 dager før Bergen.
Og så Oslo etterpå.
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

GreenBeHH

Min forhandler sier 20. Februar i Stavanger  og jeg blir invitert....
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA