Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gjenstående ladetid

Startet av Hideyowife, tirsdag 17. oktober 2017, klokken 18:07

« forrige - neste »

Hideyowife

Akkurat kjøpt en 2016 modell. Klarer ikke finne status for lading. Hvor mange timer som gjenstår for eks... Tips?
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

Pigeonbay

Sitat fra: Lasse Nessøe på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 18:07
Akkurat kjøpt en 2016 modell. Klarer ikke finne status for lading. Hvor mange timer som gjenstår for eks... Tips?
Bruk webappen og lag ein snarvei til den på mobilen. Meir stabil enn MercedesMe appen

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


Hideyowife

Sitat fra: oveduesund på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 20:45
Sitat fra: Lasse Nessøe på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 18:07
Akkurat kjøpt en 2016 modell. Klarer ikke finne status for lading. Hvor mange timer som gjenstår for eks... Tips?
Bruk webappen og lag ein snarvei til den på mobilen. Meir stabil enn MercedesMe appen

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Har du link?
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

staleha

B250E
TM3
Audi e-tron

PaulusA

For meg er Mercedes Me programmet på mobilen flott og stabilt
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

krl

Appen har fungert glimrende på iPhone i et halvt år nå. Totalt to-tre ganger hvor det har vært nødvendig å starte appen på nytt. Det er ca. på linje med Tesla-appen. Nettleseren på iPhone krasjer langt oftere...

Pigeonbay

Eg har Android. Her har ikkje appen funka på fleire måneder. Webappen funker kvar gong og har meir funksjonalitet i tillegg

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


Pigeonbay

Her er forøvrig direktelink til webapp. Lagre den som snarvei på "skrivebordet" så funker den som ein app.

https://app.secure.mercedes-benz.com/app/#/home

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Oivind

Webapp snarvei er en god ide. iOS appen har vært ustabil, greit med en reserveløsning.. Og webappen viser også når ladingen er forventet ferdig. Savner dog å kunne lese av kupé temperatur. Burde vel ikke være så vanskelig?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA