Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dab styring på ratt - Tomme stasjoner

Startet av RayBomb, lørdag 14. oktober 2017, klokken 12:41

« forrige - neste »

RayBomb

Har 2017 Mitsubishi Outlander PHEV s-edition.
Når jeg skal styre dab stasjonene fra rattet så brukes en helt annen skjult liste. I stede for å rullere rundt alle aktive kanaler, så kommer det hva som virker som hundrevis av tomme kanalplasser. Dette gjør selvfølgelig at jeg automatisk begynner å kikke ekstra mye på skjerm for å finne ut hva som skjer, og rattstyringen av radio får dermed motsatt effekt av hva det er bygd for. Altså å holde blikket på veien. Tror ikke det finnes noe mer sinnsykt dårlig måte å styre radio på som phev har. Burde fått medalje for dette. Forhandler visste ingenting, kjente ikke til problemet, og hadde ingen fix.

Andre som har opplevd dette?
Jeg vurdere faktisk å heve kjøpet pga dette. Er så dårlig, at jeg lurer på hvordan det går å lage et så elendig system ( hva annet mer kritisk system har slike elendige løsninger på denne bilen?)


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA