Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nytt om Hyundai KONA

Startet av BOStrand, mandag 09. oktober 2017, klokken 09:59

« forrige - neste »

andy99

Mere rykter
Ser via face at det er endel som har fått mail fra forhandler (ikke fra Hyundai Norge) om at det vil være lansering på bislett games 7 juni. Og at pris fortsatt ikke er klar!?
PS Jeg har ikke fått mail så vet ikke hvilken forhandler som sender ut mail.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

birgerdammen

Her er mailen:

Hei kjære KONA interessent



Det begynner nå å nærme seg lansering av bilen. Offisiell lansering vil være 7.juni.  Vi håper også at pris vil bli sluppet på dette tidspunktet.



Så snart prisen er blitt sluppet, vil Hyundai Norge åpne bestillingsportalen. Vi vil presisere at det ikke er førstemann til mølla, og at kønumrene vil bli hedret.

Så ta deg god tid, og sett deg inn i fargealternativer osv.  Ta også gjerne turen innom oss slik at vi kan gå gjennom alternativene sammen.



Vi vil også benytte muligheten til å takke for tålmodigheten, da det har tatt noe lengre tid en først antatt med slipp av pris





Fortsett å nyt sommerværet, så vil du få både sms og e-post så snart prisen er klar




Med vennlig hilsen
Mobile Follo AS


tuono

10-veis elektrisk justerbare fører- og passasjerseter  :+1:

Dette var det mye diskusjon rundt her tidligere, og konklusjonen ble (dømt ut i fra messebiler) at det ikke var elektrisk justerbare seter.

jkirkebo

Sitat fra: tuono på torsdag 31. mai 2018, klokken 13:25
10-veis elektrisk justerbare fører- og passasjerseter  :+1:

Dette var det mye diskusjon rundt her tidligere, og konklusjonen ble (dømt ut i fra messebiler) at det ikke var elektrisk justerbare seter.

Men er det minne på de? Står ikke noe om det, og uten minne er el-justering helt verdiløst for vår del.

Med minne på setene samt app hadde det nok blitt bestilling. Uten, så venter vi og vurderer videre.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Daniel_0007

Overasket over at prisen er så billig, tipper mange kommer til å kanselere leaf bestillinger nå evt legge de ut på finn.
Så er det store spørsmålet, bestille denne eller vente på Niro som burde koste rundt det samme men er litt større.
Model 3 2019 LR Rwd

telcontar

#501
350k for fully loaded, vinterdekk kommer i tillegg. I forhold til hva som finnes nå, så er prisen ok, men jeg personlig synes det er mye forlangt for mini-suv uten awd. Er jo basert på i20 (VW Polo størrelse).

Jeg skulle ikke ha denne uansett, så samme for meg.

tangofor2

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 31. mai 2018, klokken 13:46
Sitat fra: tuono på torsdag 31. mai 2018, klokken 13:25
10-veis elektrisk justerbare fører- og passasjerseter  :+1:

Dette var det mye diskusjon rundt her tidligere, og konklusjonen ble (dømt ut i fra messebiler) at det ikke var elektrisk justerbare seter.

Men er det minne på de? Står ikke noe om det, og uten minne er el-justering helt verdiløst for vår del.

Med minne på setene samt app hadde det nok blitt bestilling. Uten, så venter vi og vurderer videre.

Jeg har sittet i fossilutgaven av Kona med el-seter, og de har vært uten minne. Personlig synes jeg allikevel det er veldig praktisk og enkelt, selv om 3 minner lett burde vært der  :)

ProsjektX

Sitat fra: telcontar på torsdag 31. mai 2018, klokken 14:03
350k for fully loaded, vinterdekk kommer i tillegg. I forhold til hva som finnes nå, så er prisen ok, men jeg personlig synes det er mye forlangt for mini-suv uten awd. Er jo basert på i20 (VW Polo størrelse).
Helt enig. Her og nå er nok prisen riktig, men ja det er en relativt dyr liten bil. Om et år eller så når f.eks ID og andre kommer så kan de ikke operere med dette prisnivået lenger.
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

emurof

Så de eneste forskjellen mellom de tre prisnivåene er skinninteriør/ventilerte forseter, og soltak (pluss oppgradert interiør og LED-lamper innvendig)?

creal

Ser ikke for meg at ID kommer om ett år. Tidligst om to år..

Counterpointer

Jeg er ikke overrasket over prisen, men at folk synes det er så billig.
Ae startet på 299 når den kom.....

Lurer på hva de første blir lagt ut for på Finn?

trykkertor

Jeg tror ikke folk synes Kona er så billig, sånn sett. Men mange har fryktet 340 - 350.000 ++ før en la til utstyr.
Så da puter en del lettet ut når det viser seg at fullspekket bil havner under 350.000,- (uten ekstra vinterhjul).
Ampera-e var billig under lanseringsprisen. Men etter prisoppjusteringene synes jeg det er blitt en dyr bil.
363.800 for grunnutgaven, versus en "fullspekket" Kona for under 350.000,-

Joltus

Noen som har funnet info om hvordan lane assisten blir på kona? Samme som på ionic? Eller har de gjort den brukbar nå?


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA