Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladekladd / strømbegrenser

Startet av Balle Clorin, søndag 08. oktober 2017, klokken 12:16

« forrige - neste »

Balle Clorin

Huff og huff, må jeg begynne forfra med unger og slikt nå da?  8)

Vi får etter hvert ordne med et Twizy-treff, som tidligere nevnt ja...


Rune Jacobsen


Fossilbil

Har det ordnet seg med lading?

Det klør litt her etter å teste en Twizy med powerbox

Rune Jacobsen

Heilt enige. trives godt å jobb pendle eg, men hadde vært kjekt med litt mer kraft noen ganger.

Balle Clorin

Beklager jeg har vært fraværende et par uker. Passer det for dere å teste min "ræser-bil" med Powerbox, kommende søndag 19. nov? Ca. 13:00 på parkeringsplassen ved barnehagen i krysset Tungenesveien/Sandeveien?

Været ser relativt lovende ut for øyeblikket...



Fossilbil

Pokker... Akkurat da er vi å henter kidsa i Bergen :o

Hvem var det jeg lå bak på vei forbi Tasta Senter ca kl 1930?
EL66xx

Balle Clorin

Da utsetter vi det til en annen anledning (helg med brukbart vær og lys)!

Nei, jeg var ikke ved Tasta Senter denne dagen. Du traff imidlertid skiltnummeret mitt med en margin på 100  ;)
(Min kollega har nummeret "etter" meg, vi hentet våre Twizy'er samtidig. Han vanker imidlertid ikke på Tasta til vanlig...)


Rune Jacobsen

Det var meg det :-) ikke vært inne her selv på noen uker... ja boksen hadde vært kjekt å få prøvd ja :-)

Sitat fra: Fossilbil på onsdag 15. november 2017, klokken 22:43
Pokker... Akkurat da er vi å henter kidsa i Bergen :o

Hvem var det jeg lå bak på vei forbi Tasta Senter ca kl 1930?
EL66xx

Rune Jacobsen

Har fortsatt ikke fått kjøpt meg boksen, men kunne tenkt meg å få prøvd ein me an....  ;)

Sitat fra: Balle Clorin på torsdag 16. november 2017, klokken 07:13
Da utsetter vi det til en annen anledning (helg med brukbart vær og lys)!

Nei, jeg var ikke ved Tasta Senter denne dagen. Du traff imidlertid skiltnummeret mitt med en margin på 100  ;)
(Min kollega har nummeret "etter" meg, vi hentet våre Twizy'er samtidig. Han vanker imidlertid ikke på Tasta til vanlig...)

paalao


Rio

Sitat fra: paalao på fredag 23. mars 2018, klokken 09:06
Kom over denne på DX
Den setter ikke grenser men måler dem og man kan også sette inn forbruket i kroner :)
http://www.dx.com/no/p/eu-plug-power-energy-meter-wattage-voltage-current-frequency-monitor-474657#.WrS1Hpdrw2w


De får du for litt over hundrelappen på butikker som Kjells, Clas Ohlson, Biltema, osv.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

paalao

Jaja, hjort er hjort og elg er elg... har allerede bestilt en :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA