Skrevet av Emne: Ford går elektrisk.  (Lest 4052 ganger)

Svein_H

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Ford går elektrisk.
« Svar #15 på: torsdag 27. september 2018, klokken 12:26 »
Første(?) bilde av Fords nye elbil:

[ You are not allowed to view attachments ]

"Her er første glimt av Fords nye elektrisk bil inspirert av designet til ikoniske Ford Mustang. Den vil få en rekkevidde på minst 480 km og blir den første av mange hel- og delelektriske biler vi kan tilby kundene våre. Ta kontakt for å sette deg på venteliste :-)"

http://ford-no.mynewsdesk.com/pressreleases/her-er-foerste-glimt-av-fords-nye-elektriske-bil-2679855

Hvor finner du kontaktinfo for venteliste og den teksten du siterer ovenfor? Har lest hele pressemeldingen flere ganger uten å finne noe slikt, så jeg sendte til slutt mail til pressekontakt Anne Sønsteby og spurte henne, har ikke fått noe svar tilbake.
Vel, du gidder ikke være på Facebook og forventer at vi skal finne informasjon til deg som om vi var din personlige sekretær?

Siden jeg ikke fikk noe særlig lyst til å hjelpe deg, så parerer jeg med følgende informasjon:
Det finnes én seriøs Ford-forhandlerkjede i Norge. Den forhandlerkjeden har et registreringsformular på nettsidene hvor man kan sette seg på liste for å få mer informasjon. Hvilken forhandlerkjede det gjelder og direktelink dit finner du ut på Facebook.

Hva er problemet ditt egentlig? Jeg stilte et helt kurant spørsmål da jeg ikke fant igjen den teksten du siterte i linken du hadde lagt ved, og så serverer du et slikt oppgulp tilbake? Det må da kunne gå an å oppføre seg som folk og svare på en normal måte.

Sulle

• Full Member
    • Vis profil
Model S 2013
Sandnes - Rogaland