Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ford går elektrisk.

Startet av Lars C. Krogenæs, tirsdag 03. oktober 2017, klokken 12:24

« forrige - neste »

Svein_H

Sitat fra: 1317142119 på onsdag 26. september 2018, klokken 16:29
Sitat fra: Svein_H på lørdag 08. september 2018, klokken 12:55
Sitat fra: 1317142119 på torsdag 06. september 2018, klokken 16:58
Første(?) bilde av Fords nye elbil:

Du kan ikke vise dette vedlegget.

"Her er første glimt av Fords nye elektrisk bil inspirert av designet til ikoniske Ford Mustang. Den vil få en rekkevidde på minst 480 km og blir den første av mange hel- og delelektriske biler vi kan tilby kundene våre. Ta kontakt for å sette deg på venteliste :-)"

http://ford-no.mynewsdesk.com/pressreleases/her-er-foerste-glimt-av-fords-nye-elektriske-bil-2679855

Hvor finner du kontaktinfo for venteliste og den teksten du siterer ovenfor? Har lest hele pressemeldingen flere ganger uten å finne noe slikt, så jeg sendte til slutt mail til pressekontakt Anne Sønsteby og spurte henne, har ikke fått noe svar tilbake.
Vel, du gidder ikke være på Facebook og forventer at vi skal finne informasjon til deg som om vi var din personlige sekretær?

Siden jeg ikke fikk noe særlig lyst til å hjelpe deg, så parerer jeg med følgende informasjon:
Det finnes én seriøs Ford-forhandlerkjede i Norge. Den forhandlerkjeden har et registreringsformular på nettsidene hvor man kan sette seg på liste for å få mer informasjon. Hvilken forhandlerkjede det gjelder og direktelink dit finner du ut på Facebook.

Hva er problemet ditt egentlig? Jeg stilte et helt kurant spørsmål da jeg ikke fant igjen den teksten du siterte i linken du hadde lagt ved, og så serverer du et slikt oppgulp tilbake? Det må da kunne gå an å oppføre seg som folk og svare på en normal måte.
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

Sulle

Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

Electric cars in Norway

Egentlig merkelig at Ford er så langt etter de andre elbil merkene. Men beg regner med at Kuga elbil blir en god elbil når den kommer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA