Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Service - nødskrik

Startet av Wiggo Knudsen, tirsdag 26. september 2017, klokken 17:30

« forrige - neste »

Wiggo Knudsen

Sidespeilet på min S har fått uvanen å dreie seg 90 grader. Ser ingen ting, trafikkfarlig. Jeg har de siste tre ukene prøvd å få service hos Tesla Nord, Oslo. Har ringt forskjellige nummer seks ganger. Får hver gang svar om at jeg skal ringes tilbake. Tre ganger av person . Tre ganger av automat. Er fremdeles glad i Tesla, men slik service er å skyte seg selv i foten.

TeslaModelX

Er vel best å dra innom dem personlig slik at de faktisk tar en titt. Kommunikasjonen til Tesla (telefon, mail, etc.) er dessverre ikke bestandig på topp.

teslashrink

Hei,
Min erfaring er at de som regel svarer på e-post (Trondheim), men som blir sagt her; det aller beste er å møte opp personlig, da får man riktig bistand med en fantastisk kvalitet  :+1:

daktari

Rud (Sandvika) svarer oftest rakst eller ringer tilbake kort tid etter.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

samotholt

Gå inn i menyen å slå av automatikken på speilene (dvs. la de stå ute hele tiden).
Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA