Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

iOS 11 og i3

Startet av Bowers, tirsdag 19. september 2017, klokken 22:38

« forrige - neste »

Bowers

Har noen oppdatert til iOS 11 på iPhone og testet i bilen ennå?  Isåfall, opplevd noen problemer etterpå?

Ved problemer så nevn gjerne hvilken iPhone modell du har og hva du har testet.

Autowinder

Lastet i går, men glemt å sjekke. Skal teste på hjemtur fra jobb i dag.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Toalmar

Kobla i hvert fall opp på bluetooth. Har brukt telefon på både utgående og inngående samtaler.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

turfsurf

7 plus, testet med bt samtale & BMW app / Spotify.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Jorgensen

Har iPhone 6S+ og den virker bra med IOS11. Har prøvd Spotify via connected drive og snakket via blutooth.
-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

Autowinder

#5
iPhone 7 Plus, testet Spotify over BT, albumgrafikk kommer opp i Navi, og Samtaler fungerer fint.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Bowers

iPhone 7, oppgradert til iOS11 uten problemer så langt.

bjorngb

Litt OT. Men hva er dem beste måten å spille av lyd på fra iOS på i3?  Jeg kobler til via BT, trykker media på midtkonsollen og Spotify starter ofte (?) på telefon. Men det er umulig (?) å skifte spilleliste fra bilen.  Jeg hadde større forventninger til dette. Hva med Apple CarPlay - det ikke? Er det bedre?
Skoda Enyaq iV80 Ultra 2022
i3 Fully Charged Protonic Blue
Opel Vectra 2006 til 2022

Autowinder

i3 har ikke Car Play. Jeg synes det funker best å koble til med lightningkabel i midtkonsoll, starte Spotify på telefon og kvittere ut advarselen. Da kommer Spotify opp under Media i Navi, og du kan styre spootify derfra.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA